Νεα Μοντελα

CFMoto: Tourer 1250 κ.εκ. με κινητήρα KTM (Video)

CF1250J


05.05.2020

Ο πρώτος καρπός της συνεργασίας μεταξύ κινεζικής και αυστριακής εταιρείας έκανε την επίσημη εμφάνισή του ως μοτοσυκλέτα αστυνομίας στην Κίνα

Μια υπερ-τουριστική μοτοσυκλέτα με V2 κινητήρα 1.279 κ.εκ. βγήκε από το κινέζικο εργοστάσιο, εκεί όπου παράγονται ήδη για την τοπική αγορά τα KTM 200 και 390 Duke. Σύντομα θα ανοίξει και το νέο εργοστάσιο της εταιρείας στο οποίο θα παράγονται 50.000 μοτοσυκλέτες τον χρόνο, μεταξύ αυτών τα KTM 790 Adventure και κάποια Duke που θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο. Η CFMoto παράλληλα εξελίσσει ένα adventure (δείτε εδώ).

CFMoto 1250J 2

Ο κινητήρας του CF1250J είναι ο LC8 της KTM, πλήρως ανασχεδιασμένος. Η χωρητικότητά του είναι μειωμένη στα 1.279, αντί για 1.301 των μοντέλων Super Duke και Super Adventure και είναι ο μεγαλύτερος που έχει εφαρμόσει η κινέζικη εταιρεία σε μοτοσυκλέτα της.

CFMoto 1250J 3

Η έκδοση J είναι η αστυνομική, ενώ η “πολιτική” G θα κυκλοφορήσει σύντομα, με λίγες διαφορές από το μοντέλο που βρίσκεται ήδη στα χέρια των ανθρώπων που τηρούν την τάξη στην Κίνα. Ο κινητήρας του αποδίδει 140 ίππους και το βάρος του είναι 297 κιλά. Προφανώς χωρίς τον εξοπλισμό της αστυνομία το βάρος της μοτοσυκλέτας θα μειώνεται. Τα φρένα είναι της Brembo, το ABS της Bosch, οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 120/70-17 και 190/55-17 και η τελική ταχύτητα είναι 240 χλμ/ώρα. Ένα video αποκαλύπτει πως το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια τεράστια οθόνη TFT.

πηγή: Bikesocial

CFMoto 1250J 4

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.