Το δίκυκλο είναι η λύση στην εποχή του κορωνοϊού

Ασφαλής και οικονομική μετακίνηση


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  04.05.2020

Από σήμερα, 4 Μαΐου, επιστρέφουμε στην κανονικότητα, αλλά η καθημερινότητα θα συνεχίσει να επηρεάζεται εξαιτίας της πανδημίας

Φωτογραφία: Θοδωρής Ερμήλιος

Φαίνεται πως η χρήση δικύκλου μπορεί και πάλι να αποτελεί λύση στο πρόβλημα των μετακινήσεων και πρέπει η κυβέρνηση να την προκρίνει ως μία από τις ενδεδειγμένες. Η διασπορά του κορωνοϊού πρέπει να αποφευχθεί και η κυβέρνηση συστήνει τη χρήση Μέσων Μαζικής Μεταφοράς μόνο για τα απολύτως απαραίτητα και στην περίπτωση που δεν υπάρχει προσωπικό μέσο μεταφοράς.

Αν όλοι αρχίσουν να κυκλοφορούν με αυτοκίνητο, η κατάσταση στα μεγάλα αστικά κέντρα θα γίνει αφόρητη. Ολόκληρες πόλεις θα μετατραπούν σε απέραντα parking, οπότε η επιλογή κυκλοφορίας με μοτοσυκλέτα ή scooter θα διευκολύνει τις μετακινήσεις και ταυτόχρονα είναι απόλυτα συμβατή με τα νέα υγειονομικά δεδομένα. Ο αναβάτης είναι προστατευμένος, πρέπει ούτως ή άλλως να φοράει κράνος και γάντια και δεν έρχεται σε επαφή με άλλους όσο οδηγεί.

Η κίνηση με δίκυκλο βοηθάει όλους τους υπόλοιπους που κινούνται στους δρόμους, αφού τα κυκλοφοριακά προβλήματα μειώνονται. Όσοι κινούνται με ΜΜΜ και αυτοκίνητα, μην έχοντας άλλη επιλογή, φτάνουν πιο γρήγορα στον προορισμό τους. Οι χρόνοι μετακίνησης και το άγχος που νοιώθει κάποιος προσπαθώντας να φτάσει στον προορισμό του εγκαίρως μειώνονται.

Επιπλέον, η χρήση ενός scooter, παπιού ή μιας μικρής μοτοσυκλέτας είναι πολύ πιο οικονομική. Η κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή και η συντήρησή τους απαιτεί πολύ λίγα χρήματα.

Για να προκρίνει τη λύση της χρήσης δικύκλου η κυβέρνηση θα πρέπει να επιτρέψει σε όλους εκείνους που έχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου να μπορούν να οδηγούν δίκυκλο 125 κ.εκ. Στην Ελλάδα δεν ισχύει ό,τι σε πολλά ευρωπαϊκά κράτη, όπου επιτρέπεται η οδήγηση μικρού δικύκλου έχοντας δίπλωμα αυτοκινήτου πέντε χρόνια. Την ίδια στιγμή μπορούν όλοι να κυκλοφορούν με ποδήλατα και πατίνια.

Το μόνο που πρέπει να κάνουν όλοι όσοι κυκλοφορούν στο δρόμο είναι η τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ο αλληλοσεβασμός. Το δίκυκλο πρέπει να ενταχθεί στη νέα καθημερινότητα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.