30.04.2020
Η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει έναν νέο κινητήρα που θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της γκάμας της
Η Honda υπέβαλε διπλώματα ευρεσιτεχνίας στα οποία φαίνεται πως εξελίσσει τον δικύλινδρο κινητήρα των 750 κ.εκ. που χρησιμοποιεί σε πολλά μοντέλα, όπως το NC750X και τα scooter Integra και XADV.
Είναι δεδομένο πως οι αυστηρότερες κανονισμοί Euro5, οι οποίοι θα ισχύσουν από τις αρχές του 2021, θα επιφέρουν πτώση στην απόδοση. Η Honda προσανατολίζεται στην αύξηση του κυβισμού του κινητήρα που χρησιμοποιείται σε δημοφιλή μοντέλα. Ενδέχεται λοιπόν τα νέα NC και τα ανανεωμένα mega scooter της εταιρείας να διαθέτουν κινητήρα 800 - 850 κ.εκ.
Ο κινητήρας, στα έγγραφα που έφερε στην δημοσιότητα το βρετανικό bikesocial, δείχνει διαφορετικός σε μέγεθος. Είναι στην πραγματικότητα πιο συμπαγής, κάτι που υποδηλώνει πώς θα φιλοξενείται από νέο πλαίσιο.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να είναι αυτός που θα χρησιμοποιηθεί και στο νέο Transalp, ή στη μικρή Africa Twin αν προτιμάται και θα είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, DCT.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.