Νεα Μοντελα

T7 Rally: Ένα Yamaha Tenere Ready to Rally

Έτοιμο για την αφρικανική έρημο


29.04.2020

Ο Covid-19 βρήκε τον Gian Paolo Mucci κλεισμένο στο συνεργείο στην Μπολόνια να εξελίσσει ένα Tenere 700 για την ομάδα Rally Kapriony

Η “παραγγελία” της Kapriony Team ήταν πολύ συγκεκριμένη. Θέλει μια μοτοσυκλέτα για να τρέξει σε αγώνα στην αφρικανική έρημο. Η ομάδα του Mucci διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην εξέλιξη αγωνιστικών μοτοσυκλετών της KTM, αλλά πρόσφατα πήρε την απόφαση να ασχοληθεί και με άλλα project, όπως το Tenere.

Yamaha T7 Rally Mucci Racing 4

Ο πρώτος στόχος ήταν να μειωθεί το βάρος της adventure μοτοσυκλέτας της Yamaha. Για αυτό το λόγο το ατσάλινο πλαίσιο αντικαταστάθηκε με ένα αλουμινένιο τύπου box, που είχε το μισό βάρος από το εργοστασιακό. Κατασκευάστηκαν νέα αλουμινένια ρεζερβουάρ πάχους 2 χλστ., που τοποθετήθηκαν πολύ χαμηλότερα από αυτό της έκδοσης παραγωγής. Η χωρητικότητά τους είναι 35 λίτρα, 19 περισσότερων από του stock.

Με το νέο ρεζερβουάρ άλλαξε και η θέση οδήγησης, σύμφωνα με τον Mucci. Ο αναβάτης πλέον κάθεται 15 εκατοστά πιο μπροστά. Έχοντας συγκεντρωμένη τη μάζα στο γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας, η μοτοσυκλέτα έγινε πιο ευκολοδήγητη.

Yamaha T7 Rally Mucci Racing 5

Η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί, χρησιμοποιώντας ένα ανεστραμμένο πιρούνι WP με διαδρομή 300 χλστ. Ένα αμορτισέρ της Mupo υποβοηθάτε από υδρο-πνευματικό σύστημα Air Tender.

Η τιμονόπλακα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την γρήγορη αφαίρεση του πιρουνιού, ενώ αλλάζει την γεωμετρία, ανάλογα σε τι είδους έδαφος κινείται το T7 Rally. Αν και ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της Yamaha δεν έχει δεχθεί αλλαγές, έχει “κερδίσει” 8 ίππους μόνο από το σύστημα εξάτμισης της SC Project.

Yamaha T7 Rally Mucci Racing 2

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας είναι η γρήγορη αφαίρεση όλου του φέρινγκ, σε μόλις ένα λεπτό. Με δύο “κουμπώματα” και λύνοντας 8 βίδες οι μηχανικοί έχουν πρόσβαση στα μηχανικά μέρη, κάτι πολύ χρήσιμο στις επισκευές που γίνονται στους αγώνες Rally.

Στο μπροστινό μέρος δεσπόζει ένα σύνολο προβολέων που θυμίζει ρύγχος ζώου, όπως λέει ο Mucci. Επάνω του στηρίζεται εύκολα το road book, ενώ είναι και πολύ ελαφρύ. Συνολικά το βάρος της μοτοσυκλέτας μειώθηκε κατά 20 κιλά.

Yamaha T7 Rally Mucci Racing 3

Περιμένουμε να δούμε το T7 Rally, τελειοποιημένο με τα αυτοκόλλητα της team Kapriony, να “οργώνει” τις αφρικανικές ερήμους

Πηγή: Advpulse

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.