Νεα Μοντελα

VOGE: Τρία roadster για όλα τα γούστα

300 και 500 κ.εκ.


24.04.2020

Η Voge διαθέτει στην χώρα μας τρία roadster, με μονοκύλινδρο κινητήρα 300 κ.εκ. και δικύλινδρο 500 κ.εκ., με μοντέρνο και κλασσικό σχεδιασμό


Ακολουθεί η παρουσίαση των μοντέλων

300R: Η γυμνή αλήθεια.

300R 1

To 300R κατασκευάστηκε για σένα που βράζει το αίμα στις φλέβες, για σένα που θες να ζήσεις νέες αυθεντικές εμπειρίες. Ανακάλυψέ τo και κάνε την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη πιο συναρπαστική από ποτέ.

Είσαι έτοιμος για τις πιο αυθεντικές εμπειρίες της ζωής σου;

Με μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών που αποδίδει 29Hp και 25Nm ροπής, αυτή η γυμνή sport μοτοσυκλέτα θα σου προσφέρει όλη τη γοητεία και τη μαγεία που χρειάζεσαι στις καθημερινές σου μετακινήσεις.

300R 18

Διαθέτει σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, δικάναλο ABS της Bosch, φρένα με τρία δισκόφρενα, ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι (διαμέτρου 35mm & διαδρομής 100mm) και μονό αμορτισέρ που εδράζεται με μοχλικό στο ψαλίδι, θύρα φόρτισης USΒ και φώτα Full LED.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ BOSCH
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 292,4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ×ΔΙΑΔΡΟΜΗ 78×61.2
ΣΧΕΣΗ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ 11:01
ΙΣΧΥΣ 21 kw (29 hp) / 8500 rpm
ΡΟΠΗ 25 N.m / 7000 rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ MIZA
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt) 16

300R 6

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ Αλυσίδα
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 6
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1350
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm) 1965 x 785 x 1075
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 780
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠO ΕΔΑΦΟΣ 165
ΒΑΡΟΣ (kgr) 140

300R 13

ΦΡΕΝΑ
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ 2 Δισκόφρενα/Δσκόφρενο και ABS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ 110/70-17
ΠΙΣΩ 150/60-17

300R 7

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA 300R

  • - Κινητήρας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής.
  • - Αντικραδασμικός άξονας για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία χωρίς κραδασμούς.
  • - Πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, που επιτρέπει την κατασκευή κινητήρα σε compact διαστάσεις με σημαντικό περιορισμό του όγκου.
  • - Κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις, με μελετημένη κλιμάκωση για ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της δύναμης του κινητήρα.
  • - Πλαίσιο υψηλής αντοχής κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία.
  • - Σύστημα πέδησης σχεδιασμένο να προσφέρε προοδευτικότητα και απόλυτο έλεγχο.
  • - Εμπρός: 2 δισκόφρενα μαργαρίτα 300mm.
  • - Πίσω: Mονό δισκόφρενο μαργαρίτα 220mm.
  • - Τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS Bosch 9.1.
  • - Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED με εξαιρετική απόδοση.
  • - Πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη LCD, πλήρεις ενδείξεις και 3 χρωματικές επιλογές φόντου.

Διαθέσιμα χρώματα: Πετρόλ


500R: Ο απόλυτος συνδυασμός!

500R 1

To 500R είναι μία μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε για σένα που ξέρεις ακριβώς τι ζητάς! Συνδύασε τη street naked προσωπικότητα με τα street fighter χαρακτηριστικά και κατάκτησε την επόμενη διαδρομή.

Το 500R έχει εμφάνιση που εντυπωσιάζει, αποτελώντας μια πρόταση από τον κόσμο των street fighters.

500R 15

Χρησιμοποιεί υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κυβικών με απόδοση 46Hp και 42,5Nm ροπής. 

Διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch, φρένα της Nissin με τρία δισκόφρενα, ανάρτηση της Kayaba (KYB) με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, φώτα Full LED, θύρα USB και οθόνη LCD με πλήρεις ενδείξεις.


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ BOSCH
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 471
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ×ΔΙΑΔΡΟΜΗ 67×66.8
ΣΧΕΣΗ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ 10.6:1
ΙΣΧΥΣ 34 KW (46.2 HP) / 8500 rpm
ΡΟΠΗ 42.5 N.m / 7000 rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ MIZA
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt) 17

500R 24

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ Αλυσίδα
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 6
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1450
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm) 2110 x 780 x 1060
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 785
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 160
ΒΑΡΟΣ (kgr) 190

ΦΡΕΝΑ
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ 2 Δισκόφρενα/Δισκόφρενο και ABS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ 120/70-17 PIRELLI ANGEL
ΠΙΣΩ 160/60-17 PIRELLI ANGEL

500R 23

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 500R

  • - Κινητήρας δικύλινδρος σε σειρά, υψηλών επιδόσεων.
  • - Με ηλεκτρονικό ψεκασμό BOSCH.
  • - Κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις
  • - Μέγιστη ιπποδύναμη: 34kw (46.2hp) στις 8500rpm.
  • - Μέγιστη ροπή: 42.5 N.m στις 7000rpm.
  • - Πλαίσιο υψηλής αντοχής κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία.
  • - Ψαλίδι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αντοχή και ακαμψία
  • - Αναρτήσεις εμπρός και πίσω της KAYABA (KYB).
  • - Ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 41mm & διαδρομή 120mm.
  • - Μοχλικό σύστημα και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 6 θέσεις. Διαδρομή 125mm.
  • - Σύστημα πέδησης της NISSIN σε συνδυασμό με δικάναλο ABS Bosch 9.1
  • - Εμπρός: Δύο δισκόφρενα μαργαρίτα 320mm.
  • - Πίσω: Δισκόφρενο μαραγαρίτα 240mm.
  • - Ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Angel, διπλής γόμας υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο (silica).
  • - Παρέχει πολύ καλή πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες (στεγνές ή υγρές επιφάνειες) και σε χαμηλές θερμοκρασίες.
  • - Με μεγάλη διάρκεια (αντοχή στη φθορά) με σταθερή και αξιόπιστη απόδοση μέχρι το τέλος της ζωής του.
  • - Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED με εξαιρετική απόδοση.
  • - Πίνακας οργάνων με ψηφιακή οθόνη LCD και πλήρεις ενδείξεις.

500R 19

Διαθέσιμα χρώματα: Γκρι Μαύρο

300AC: Το κλασικό εκσυγχρονίστηκε!

300ac 7

Το 300AC επαναφέρει την κλασική ομορφιά στο σήμερα, με στιλ που ξεχωρίζει και λεπτομέρειες που θα μαγνητίσουν τα βλέμματα και θα κλέψουν καρδιές.

Με vintage αισθητική, αλλά με σύγχρονη τεχνολογία, το modern classic 300AC θα σου χαρίσει ταξίδια και στο χώρο και στο χρόνο!

Διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών που αποδίδει 29Hp και 25Nm ροπής, δικάναλο ABS της Bosch και φρένα με τρία δισκόφρενα, μπροστινή ανάρτηση με ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα, φώτα Full LED και θύρα USB.

300ac 3


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ BOSCH
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 292,4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ×ΔΙΑΔΡΟΜΗ 78×61.2
ΣΧΕΣΗ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ 11:01
ΙΣΧΥΣ 21 kw (29 hp) / 8500 rpm
ΡΟΠΗ 25 N.m / 7000 rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ MIZA
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt) 16

300ac 11

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ Αλυσίδα
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 6
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1360
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm) 2025 x 830 x 1135
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 795
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 165
ΒΑΡΟΣ (kgr) 150

300ac 14

ΦΡΕΝΑ
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ 2 Δισκόφρενα/Δισκόφρενο και ABS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ 110/70-17
ΠΙΣΩ 150/60-17

300ac 1

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 300AC

  • - Κινητήρας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής.
  • - Αντικραδασμικός άξονας για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία χωρίς κραδασμούς.
  • - Πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, που επιτρέπει την κατασκευή κινητήρα σε compact διαστάσεις με σημαντικό περιορισμό του όγκου.
  • - Κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις, με μελετημένη κλιμάκωση για ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της δύναμης του κινητήρα.
  • - Πλαίσιο υψηλής αντοχής κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία.
  • - Ψαλίδι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου.
  • - Προσφέρει μέγιστη ακαμψία και όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα.
  • - Εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα με ρετρό σχεδίαση. Μελετημένη να παρέχει κλασικό μπάσο ήχο, έτσι ώστε να ταιριάζει με την αισθητική της μοτοσυκλέτας.
  • Σύστημα πέδησης σχεδιασμένο να προσφέρει προοδευτικότητα και απόλυτο έλεγχο.
  • - Εμπρός: 2 δισκόφρενα μαργαρίτα 300mm.
  • - Πίσω: Mονή δισκόπλακα μαργαρίτα 220mm.
  • - Τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS Bosch 9.1.
  • - Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED με εξαιρετική φωτεινότητα και πολύ χαμηλή κατανάλωση ρεύματος.
  • - Οι δείκτες πορείας (φλας) έχουν σχεδίαση τύπου πλάγιου U και συμβάλλουν στην προσεγμένη ρετρό σχεδίαση του μοντέλου.
  • - Πίνακας οργάνων LCD.

Διαθέσιμα Χρώματα: Πετρολ

Δείτε εδώ τις τιμές όλων των μοντέλων της VOGE

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.