Kawasaki h2 vs Bajaj Domibusa: Οι υπερμοτοσυκλέτες του φτωχού
Ιάπωνες και Ινδοί ονειρεύονται...
21.04.2020
Στα σκοτεινά υπόγεια της Pleasure-MC στην Ιαπωνία και της GM customs στην Ινδία, αντιγράφονται μερικές από τις πιο ποθητές και γρήγορες μοτοσυκλέτες του πλανήτη
Σαράντα κομμάτια υαλοβάμβακα χρειάστηκαν για να σχηματιστεί το “κουστούμι” του. Κατασκευάστηκαν clip on και μια εξάτμιση που μοιάζει με του H2. Στο πιρούνι υπάρχουν ρυθμίσεις, που δεν επηρεάζουν την λειτουργία του, επειδή είναι ψεύτικες. Το πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και ο υπερτροφοδότης είναι “φο”.
Το Kawasaki h2 μπορεί να συγκριθεί μόνο με το Bajaj Domibusa, μιας απομίμησης του hypersport της Suzuki, που είχαν κατασκευάσει Ινδοί μάγοι τοu custom.
Οι Ινδοί της GM customs έφτιαξαν κάτι που θα μιλήσει απευθείας στην καρδιά και την ψυχή των απανταχού Hayabusaκιδων.
Πήραν στα χέρια τους ένα Dominar 400 και το μετέτρεψαν σε Hayabuda. Αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες η μετάλλαξη είναι άκρως επιτυχημένη. Τόσο ώστε να πρέπει να κοιτάξει αρκετά προσεκτικά για να καταλάβεις ότι η μοτοσυκλέτα που βλέπεις δεν είναι 1.340 κ.εκ. αλλά 373!
Τα δομικά στοιχεία του Domibusa παρέμειναν ίδια με την νορμάλ έκδοση. Πλαίσιο, κινητήρας, ψαλίδι, αναρτήσεις, τροχοί και διακόπτες έμειναν στη θέση τους. Όπως και τα φρένα. Μα θα πείτε πως το Dominar έχει ένα δισκόφρενο μπροστά. Το «busa» έχει δύο αλλά λειτουργεί μόνο το ένα! Το άλλο είναι φο, χωρίς δαγκάνα. Είπαμε πρόκειται για μετατροπή με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Δείτε όλο το «κουστούμι» και θα καταλάβετε. Μέχρι και το ρεζερβουάρ άλλαξε σχεδίαση για να μοιάζει με αυτό του Hayabusa. Οι εξατμίσεις είναι δύο. Μεγάλες σαν του μοντέλου της Suzuki. Τι ήχο άραγε να παράγει ο μονοκύλινδρος κινητήρας από αυτές;
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.