Μάθετε τις διαφορές του νέου Daytona 310T1 από το 310Τ
5 χαρακτηριστικά που βελτιώνουν το δημοφιλούς on off
10.04.2020
Είναι on off, η αγαπημένη κατηγορία μοτοσυκλετών των Ελλήνων και όχι μόνο και κοστίζει 4.495€
Οθόνη TFT, μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου, ανεστραμμένο πιρούνι, συμπλέκτης ολίσθησης, διπλή θύρα USB, ασύρματο σύστημα εκκίνησης, δύο προγράμματα οδήγησης, φωτιζόμενοι διακόπτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ και σέλας, ηλεκτρικό κλείδωμα τιμονιού, φωτιστικά σώματα LED, προστατευτικές χούφτες και κάγκελα, σχάρα αποσκευών. Τι άλλο θέλετε;
Η νέα έκδοση της δημοφιλέστερης μοτοσυκλέτας στην χώρα μας βρίσκεται ήδη στην αγορά. Πάμε να δούμε που διαφοροποιείται από το 310Τ (διαβάστε εδώ την δοκιμή του) .
Έγχρωμη οθόνη TFT
Την πρωτοείδαμε στο cruiser 310V (διαβάστε εδώ την δοκιμή). Η νέα οθόνη είναι ευκρινέστατη και παρέχει την δυνατότητα ρύθμισης του φωτισμού της, είτε χειροκίνητα, είτε ανάλογα με το φως του περιβάλλοντος. Διαθέτει τέσσερις διαφορετικές απεικονίσεις των πληροφοριών.
Μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου
Έως τώρα τέτοιου είδους λύσεις χρησιμοποιούσαν εταιρείες σε μοτοσυκλέτες υψηλού κόστους. Η Daytona εφοδιάζει το νέο μοντέλο με ένα εξάρτημα που κάνει ακόνη περισσότερο premium την εμφάνιση του on off και σύμφωνα με την εταιρεία μειώνει το βάρος, προσφέρει καλύτερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Συμπλέκτης ολίσθησης
Ένα εξάρτημα το οποίο πριν μερικά χρόνια χρησιμοποιούσαν αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, έχει περάσει σε μοντέλα που οδηγούμε καθημερινά. Αυτού του είδους συμπλέκτη δεν αφήνει τον κινητήρα να ανεβάσει περισσότερες στροφές από όσες πρέπει στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων, με αποτέλεσμα ο πίσω τροχός να μην αναπηδάει ή γλιστράει.
Μεγαλύτερα δισκόφρενα
Το φρενάρισμα στο 310Τ1 έχουν αναλάβει μεγαλύτερα δισκόφρενα διαμέτρου 300 χλστ. μπροστά και 230 χλστ πίσω τα οποία υποβοηθούνται από σύστημα ABS 9,1M της Bosch. Σύμφωνα με την εταιρεία το αναβαθμισμένο σύστημα προσφέρει αποτελεσματικότερη και πιο άμεση πέδηση.
Διπλή θύρα USB
Ένα ακόμη εξάρτημα που αυξάνει την πρακτικότητα της 310T1. Μια διπλή θύρα USB βρίσκεται κοντά στο τιμόνι και μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο φορτίζοντας δύο ηλεκτρονικές συσκευές ταυτόχρονα.
Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ
Η αυτονομία του νέου μοντέλου θα είναι αυξημένη, χάρη στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 19 λίτρων, αντί για 15,5 στο 310Τ.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.