King of Kings: Στην δεύτερη θέση ο ελληνικός “Γρύπας”

Πρώτο το Apex Predator από το Μεξικό


09.04.2020

Η Harley-Davidson ανακοίνωσε τους νικητές τους διεθνούς διαγωνισμού customizing

Η νικήτρια μοτοσυκλέτα είναι η Apex Predator, μια μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε από τον συνεργάτη της H-D στο Μεξικό.

Οι ψήφοι για την ανάδειξη του King of Kings ξεπέρασαν τις 50.000.

Harley Davidson King of Kings 2020 2

Το Apex Predator βασίστηκε στο Sportster XR1200. Κατασκευάστηκε μια χειροποίητη εξάτμιση 2 σε 1 σε 2 που βγαίνει κάτω από το custom ουραίο τμήμα. Για να καταστήσουν πιο σπορ την μοτοσυκλέτα του, ο Oscar Peralta και η ομάδα του, χρησιμοποίησαν ένα πιρούνι Showa Big Piston Fork και κυματιστούς δίσκους φρένων.

Ο προβολέας προέρχεται από το Harley-Davidson Break Out. Μανέτες και λεβιέδες είναι custom και η σέλα έχει επένδυση από δέρμα Alcantara. Η μοτοσυκλέτα είναι βαμμένη σε πράσινο σκούρο και έχει λεπτομέρειες σε κίτρινο χρώμα.

Harley Davidson King of Kings 2020 3

Στην δεύτερη θέση της ψηφοφορίας βρέθηκε η δημιουργία της Harley-Davidson Athena. Το Gryps δεν τα κατάφερε, αλλά για μια ακόμη φορά η ομάδα του καταστήματος της Αθήνας έδειξε την ικανότητα να διακρίνεται με τις δημιουργίες του σε Παγκόσμιο επίπεδο. Να θυμίσουμε πως το 2016 είχε κερδίσει τον διαγωνισμό Battle of the Kings, ανάμεσα σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Ένα ειδικό βραβείο από την ομάδα styling της H-D δόθηκε στην γερμανική συμμετοχή gia to εντυπωσιακό chopper, Thunderbike.

Harley Davidson King of Kings 2020 1

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.