Νεα Μοντελα

Μάθε 5 πράγματα για το Honda CB500X

Η πολυτάλαντη


08.04.2020

Η πολυτάλαντη μοτοσυκλέτα της Honda, που κυριαρχεί στην ελληνική αγορά, είναι κατάλληλη για κάθε χρήση

Η CB500X – που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 μαζί με τη ‘γυμνή’ CB500F και τη CBR500R με το ολόσωμο φέρινγκ – φέρνει ένα crossover adventure στυλ στην τριμελή οικογένεια απολαυστικών δικύλινδρων μοτοσυκλετών Honda μεσαίας κατηγορίας. Χωρίς φανφάρες, κάνει αθόρυβα τη δουλειά της, ενώ είναι εξαιρετικά ικανή και ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του ιδιοκτήτη.

Σχεδίαση

honda cb500x 2019 10

Η CB500X ξαναγεννήθηκε με πιο επιθετικό στυλ adventure. Οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda επέκτειναν τα προστατευτικά του ψυγείου και το φέρινγκ με περισσότερες γωνίες για πιο 3D εμφάνιση και αίσθηση, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου επικαλύπτεται από τα πλαϊνά καλύμματα, σαν ένας συνεκτικός κρίκος του εμπρός και πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας.
Η ανανέωση δεν εξυπηρετεί μόνον αισθητικούς σκοπούς. Χάρη στη βελτιωμένη αεροδυναμική, ο αέρας που διέρχεται με υψηλή πίεση από το φέρινγκ και τη ζελατίνα, έχει μειωθεί, βελτιώνοντας την προστασία του αναβάτη από τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες. Το προφίλ της σέλας έχει επίσης λεπτύνει στο εμπρός τμήμα, βελτιώνοντας τον έλεγχο και τη μετατόπιση του σώματος, ενώ διευκολύνει τους αναβάτες να φτάσουν τα πόδια τους στο έδαφος. Για μεγαλύτερη ευελιξία της CB500X, το τιμόνι περιστρέφεται περισσότερο κατά 3 μοίρες (38° από το κέντρο), ενώ η προσθήκη ενός gunmetal grey κωνικού ατσάλινου τιμονιού βελτιώνει περαιτέρω τον έλεγχο.

Κινητήρας

honda cb500x 2019 5

Η διάταξη του οκταβάλβιδου, υγρόψυκτου, παράλληλου δικύλινδρου κινητήρα της CB500X, κατάλληλη και για κατόχους διπλώματος Α2. Η μέγιστη ισχύς των 35kW επιτυγχάνεται στις 8.500rpm, και η ροπή των 43Nm στις 7.000rpm.
Ήδη ισχυρός από τις χαμηλές στροφές, ο στόχος εξέλιξης για το 2019 ήταν ταχύτερη επιτάχυνση με μία αύξηση ισχύος και ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές στην κλίμακα 3-7,000rpm. Η βελτίωση της τάξεως του 4% έχει επιτευχθεί με μία αλλαγή στο χρονισμό των βαλβίδων – με το χρονισμό κλεισίματος να επιταχύνεται κατά 5° – και τη βύθιση να αυξάνεται κατά 0,3mm στα 7,8mm.

Όργανα

honda cb500x 2019 11

Η νέα οθόνη LCD – που εδράζεται σε ένα ταμπλό με πολλαπλές επιφάνειες και υλικά - απηχεί το συνολικό σχεδιαστικό θέμα, ενώ περιλαμβάνει δείκτη Gear Position και Shift Up που είναι ρυθμισμένος στάνταρ στις 8.750rpm, αλλά μπορεί να ρυθμιστεί σε στάδια των 250rpm μεταξύ 5-8.750rpm. Η σωληνωτή βάση της οθόνης μπορεί επίσης να φιλοξενήσει ένα GPS πάνω από τα όργανα.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις

Το ατσάλινο πλαίσιο - διαμάντι με σωλήνα διατομής 35mm είναι ελαφρύ και πανίσχυρο αλλά με ελεγχόμενη ακαμψία. Το σχήμα και η τοποθέτηση των βάσεων του κινητήρα σε συνδυασμό με τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου περιορίζουν τους κραδασμούς.

honda cb500x 2019 2

Το μεταξόνιο είναι 1445mm με γωνία κάστερ και ίχνος τροχού 27.5 και 108mm αντίστοιχα, για ευέλικτη συμπεριφορά που εμπνέει εμπιστοσύνη. Η συσσώρευση της μάζας στο κέντρο με τον κινητήρα πολύ κοντά στο σημείο περιστροφής του ψαλιδιού, συνεπάγεται ευελιξία και ιδανική κατανομή του βάρους εμπρός - πίσω, που επίσης εξασφαλίζει σταθερότητα. Το βάρος πλήρως υγρών είναι 197kg.

Το ύψος της σέλας είναι 830mm και οι συνολικές διαστάσεις 2155mm x 825mm x 1410mm, με απόσταση από το έδαφος 180mm. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5L
Το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 mm με ρύθμιση προ-φόρτισης προσφέρει επιπλέον διαδρομή 10mm, φτάνοντας τα 150mm. Η διαδρομή στον πίσω τροχό έχει αυξηθεί από 118m σε 135mm και το αμορτισέρ είναι νέο.

honda cb500x 2019 14

Η CB500X έχει τώρα ρύθμιση προ-φόρτισης ελατηρίου 9 σταδίων και συνεργάζεται με ένα άκαμπτο, ατσάλινο Pro-Link ψαλίδι τετραγωνικής διατομής, που τώρα περιλαμβάνει πρεσαριστό, ατσάλινο ρεγουλατόρο αλυσίδας. Οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων καθώς και η τοποθέτηση ενός ποιοτικότερου αμορτισέρ εγγυώνται κορυφαία οδική συμπεριφορά και ασφάλεια.

Τροχοί-Φρένα

honda cb500x 2019 13

Ο εμπρός τροχός 17” έχει αντικατασταθεί από ένα 19” – με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης – και εξασφαλίζει αξιόπιστη, εξαιρετικά σταθερή συμπεριφορά σε κακοτράχαλα εδάφη. Ο ελαφρύς αλουμινένιος τροχός συνδυάζεται με ελαστικό 110/80-R19 με πέλμα τύπου On-off, ενώ ο πίσω τροχός 17” φορά ελαστικό160/60-R17. Ένας μονός κυματιστός δίσκος 320 mm εμπρός με διπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω δίσκο 240 mm και μονοπίστονη δαγκάνα. ABS προσφέρεται στάνταρ.

honda cb500x 2019 9

Η τιμή της Honda CB500X είναι 7.400€. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.