07.04.2020
Χρηστικό και ταυτόχρονα όμορφο. Ισχυρό και σύγχρονο, αλλά και προσιτό. Η “έξυπνη μοτοσυκλέτα” της Yamaha επανέρχεται στο προσκήνιο πιο πλήρης από ποτέ
H Tracer 700 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα που οδηγήσαμε στο 2WO πριν από σχεδόν τρία χρόνια (διαβάστε την δοκιμή εδώ) . Μας είχε εντυπωσιάσει εξαιτίας του χρηστικού του χαρακτήρα και του δικύλινδρου κινητήρα που ήταν ικανός να φέρει εις πέρας όποια αποστολή του ζητήθηκε. Στα τέλη του 2019 η Yamaha παρουσίασε το ανανεωμένο της crossover, που “τραβάει” ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον εξαιτίας της νέας του, μοντέρνας εμφάνισης. Ας ξεκινήσουμε από αυτήν για να μπορέσουμε να μάθουμε 5 πράγματα για το νέο Tracer 700.
Μοντέρνα εμφάνιση
Το νέο φέρινγκ “κλέβει” την παράσταση με την μίνιμαλ σχεδίασή του και τους LED προβολείς τύπου projector που είναι κρυμμένοι κάτω από αυτό. Με σαφείς επιρροές από τα supersport μοντέλα της Iwata δεν μοιάζει με ότι έχουμε δει έως τώρα σε μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Τα μεγάλα πλαϊνά δείχνουν ικανά να προστατεύσουν από τον αέρα τον αναβάτη και συνδυάζονται αρμονικά με το ρεζερβουάρ. Οι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί κάνουν το νέο Tracer 700 σίγουρα θα αρέσουν σε νέους αλλά και μεγαλύτερους ηλικιακά αναβάτες.
CP2 689 κ.εκ.
Ο δικύλινδρος κινητήρας crossplane, με τον στρόφαλο 270ο παρέμεινε στη θέση του και αυτό από μόνο του αποτελεί ένα από τα δυνατά όπλα στη φαρέτρα του Tracer. Οι 73,5 ίπποι παράγονται στις 8.750 σ.α.λ. και τα 6,93kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Όπως και στο Tracer 700 πρώτης γενιάς αναμένεται να προσφέρει πλήρως διαχειρίσιμη δύναμη, εξαιτίας της γραμμικότητάς του σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς να μειονεκτεί στον τομεία των fun factor.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ελαφρύ πλαίσιο
Πλέον ο αναβάτης μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του Tracer 700 χάρη στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Το πιρούνι 41 χλστ. και το αμορτισέρ, που φέρει σύστημα μοχλισμού, μπορούν να ρυθμιστούν εύκολα από τον αναβάτη. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό και συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Το μεταξόνιο είναι 1.460 χλστ. και το βάρος της μοτοσυκλέτας με όλα τα υγρά είναι 196 κιλά, με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 17 λίτρων.
Βελτιωμένη εργονομία
Η άριστη εργονομία του απερχόμενου Tracer 700 βελτιώνεται ακόμη περισσότερο. Το νέας σχεδίασης φέρινγκ, συνδυάζεται με νέο φαρδύτερο τιμόνι και τη νέα σέλα. Ταυτόχρονα η ζελατίνα μπορεί να ρυθμιστεί με το ένα χέρι σε εύρος που ξεπερνά το 60 χλστ. Ανασχεδιασμένες για καλύτερη προστασία είναι και οι χούφτες.
Όργανα LCD
Η ανασχεδιασμένη οθόνη υγρών κρυστάλλων διαθέτει λευκές ενδείξεις και περιλαμβάνει πολλαπλές ενδείξεις και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει εύκολα την οθόνη μέσω χειριστηρίου στο αριστερό μέρος του τιμονιού.
Το ανανεωμένο crossover μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας θα πωλείται στην χώρα μας 8.790€. Περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα της Yamaha
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.