07.04.2020
Η Vyrus είναι ένας μικρός Ιταλός κατασκευαστής που φτιάχνει απίστευτα superbikes χρησιμοποιώντας κινητήρες Ducati και μη συμβατικές τεχνολογίες
Το τελευταίο τους μοντέλο ονομάζεται Alyen και μοιάζει με μοτοσικλέτα που προέρχεται από άλλο πλανήτη. Διαθέτει κινητήρα Ducati V2 1.285 κ.εκ, που αποδίδει 205 ίππους.
Οι Ιταλοί μηχανικοί πήραν των Superquadro και τον προσάρμοσαν σε ένα πλαίσιο από μαγνήσιο που η Vyrus ονομάζει “διπλού ωμέγα”. Ο κινητήρας προέρχεται από το Ducati 1199 Panigale του 2014 στο Alyen αποδίδει 205 ίππους στις 10.500 σ.α.λ., αντί για 195.
Η μοτοσυκλέτα δεν έχει συμβατικό πιρούνι. Χρησιμοποιεί μια διαφορετική διαμόρφωση ανάρτησης, ήτοι ένα υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης ή με άλλα λόγια το hub steering. Σχεδιάστηκε από το υπεύθυνο του Vyrus Project, Ascanio Rodorigo, αρχικά για το Bimota Tesi 2D το 2004. Το μπροστινό σύστημα διαχωρίζει τις λειτουργίες διεύθυνσης και ανάρτησης. Βοηθάει στον διαχωρισμό των δυνάμεων πέδησης από τις κινήσεις ανάρτησης, καθιστώντας την μοτοσυκλέτα πιο “εύκολη” στις στροφές και βοηθάει στις αλλαγές της κατανομής βάρους στα φρένα.
Το “κουστούμι” είναι από carbon, όπως και οι σφυρήλατοι τροχοί της Bullet. Ο σχεδιασμός των προβολέων είναι μινιμαλιστικός και η μοτοσυκλέτα διαθέτει προστατευτικές χούφτες με ενσωματωμένα φλας. Το σύστημα εξάτμισης είναι μια εξέλιξη του συστήματος που έχει τοποθετηθεί στο Vyrus 982 M2.
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το βάρος, την τιμή και τον αριθμό των μονάδων που σχεδιάζει να κατασκευάσει η Vyrus.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Τύπος κινητήρα: Ducati Superquadro L 90 °
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ): 116 x 70,8
Κυβισμός: 1285 cc
Σχέση συμπίεσης: 11,3: 1
Ισχύς: 205 cv @ 10.500 rpm
Εμπρός ανάρτηση: Push Rod Twin Pivot Vyrus
Πίσω ανάρτηση: Push Rod Twin Pivot Vyrus
Πλαίσιο: Διπλού ωμέγα από μαγνήσιο
Ελαστικό μπροστά: 120/70 ZR 17
Ελαστικό πίσω: 200/60 ZR17
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 11 λίτρα
Μεταξόνιο: 1575 mm
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.