Νεα Μοντελα

9 παπιά που δεν έρχονται στην χώρα μας

Τα παπιά αρέσουν


06.04.2020

Είμαστε λάτρεις των παπιών, αλλά πλέον δεν απολαμβάνουμε όσα παράγονται στην Ασία

Γι αυτό και σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές διαθέτουν τέτοιου είδους δίκυκλα σε χώρες όπως η Μαλαισία, η Ταϋλάνδη, Ινδία, το Βιετνάμ και άλλες. Όλα τα μοντέλα κατασκευάζονται στα εργοστάσια των μεγάλων εταιρειών σε αυτές τις χώρες.

Πριν από περίπου έναν χρόνο «ανακαλύπταμε» το SYM VF185, ενώ το ίδιο χρονικό διάστημα είδαμε στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας το Honda GTR 150 και το Yamaha Crypton. Είναι τρία μόνο από τα παπιά που κατασκευάστηκαν για την ασιατική αγορά αλλά τελικά ήρθαν στην χώρα μας.

Όμως υπάρχουν πολλά ακόμη τα οποία κατά καιρούς παρουσιάζονται σε «χώρες μακρινές». Πολλές ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες θα ήθελαν να έχουν στην γκάμα τους κάποιο ή κάποια από αυτά όμως οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές δεν δίνουν «διαβατήριο» σε μοντέλα όπως τα παρακάτω. Τουλάχιστον προς το παρόν…

Benelli RFS 150

Benelli RFS150 iLE 1

H Benelli βγάζει πλέον πολλές και ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες. Σε ασιατικές χώρες έχει και άλλα δίκυκλα στην γκάμα της όπως το παπί RFS 150.

Riders for Speed σημαίνουν τα αρχικά και στην Μαλαισία έχει παρουσιαστεί πριν από ενάμιση χρόνο. Το RFS είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό και ταπεινό δίκυκλο πόλης.
Είναι ένα σπορ «παπί» με σχεδίαση γεμάτη αιχμές και πλαστικές επιφάνειες ξεχωριστής σχεδίασης. Το πρώτο ever που μπροστά έχει ανεστραμμένο πιρούνι! Ναι καλά διαβάσατε. Το ασημένιο USD έχει διαδρομή 88mm και το μονό αμορτισέρ πίσω 27mm. Το βάρος του RFS είναι 120 κιλά με όλα τα υγρά.

Πέραν αυτού του μοναδικού χαρακτηριστικού το μοντέλο της Benelli εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο με 150 κ.εκ. που αποδίδει 15,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 1,32 kgm στις 7.000 σ.α.λ.

Benelli RFS150 iLE 2

Τα μπουζί στον κύλινδρο είναι τρία με την Benelli να ενσωματώνει για πρώτη φορά την συγκεκριμένη τεχνολογία θέλοντας να επιτύχει καλύτερη καύση με την θερμοκρασία του κινητήρα να παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Tο «παπί» της Benelli διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με συμπλέκτη. Επιπλέον όλα τα φωτιστικά σώματα του RFS 150 είναι τεχνολογία LED και το πάνελ οργάνων αποτελείται από αναλογικό στροφόμετρο και οθόνη TFT με πολλές λειτουργίες και ενδείξεις.

ΟΧΙ το «παπί» της Benelli δεν εισάγεται στην Ελλάδα και μάλλον δεν θα έρθει ποτέ… αλλά τα ίδια λέγαμε και τον Απρίλιο του 2018 όταν είχε παρουσιαστεί στην Μαλαισία το SYM VF185 και μετά από 8 μήνες ήρθε στην χώρα μας.

Honda Winner X

Honda WinnerX 150 1

Το GTR 150 το είδαμε στην χώρα μας για πρώτη φορά το 2018, ενώ φέτος άρχισε η διάθεσή του στην ελληνική αγορά. Το μοντέλο της Honda αποτελεί την εξέλιξη των «παπιών» με την μορφή που τα ξέραμε. O κινητήρας του προέρχεται από μοτοσυκλέτα με τον κύλινδρο κάθετα τοποθετημένο, έχει συμπλέκτη και μεγαλύτερους τροχούς. Πρόκειται για ένα «παπί» με χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας.

Σε χώρες της Ασίας, το GTR 150 ονομάζεται Winner. Το Winner X, αποτελεί την εξέλιξή του και έχει εντελώς νέα εμφάνιση.

Honda WinnerX 150 3

Το μπροστινό τμήμα έχει νέα σχεδίαση, με διπλούς προβολείς στην ποδιά, που θυμίζουν το scooter, Honda Vario. Ένα ακόμη νέο στοιχείο είναι η τοποθέτηση μιας οθόνης LCD με ψηφιακές ενδείξεις που αντικαθιστά το αναλογικό στροφόμετρο με την μικρή οθόνη.

Honda Wave 125

Honda Wave 125 1

Το Wave το έχουμε γνωρίσει και στην χώρα μας με 110 κ.εκ., όμως αυτό που διατίθεται στην Μαλαισία δεν έχει καμία σχέση με το «τίμιο» μεταφορικό μέσο που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους. Το νέο Wave έχει σχεδιαστεί από την αρχή με πιο «απαλές» γραμμές λιγότερες γωνίες και γενικά πιο premium style. Σε αυτό συμβάλουν ο LED προβολέας και τα δύο μεγάλα φωτιστικά σώματα που δεσπόζουν στην «ποδιά».

Ο κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος 125 κ.εκ. που αποδίδει 9 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπή στις 5.500 σ.α.λ.. Το βελτιωμένο σύστημα ψεκασμού PGM-FI εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και μικρή κατανάλωση.

Honda Wave 125 2

To Wave 125 εκτός από όμορφο είναι και πολύ πρακτικό. Κάτω από την μεγάλη σέλα, υπάρχει ένας χώρος 18 λίτρων, ικανός να φιλοξενήσει πολλά αντικείμενα. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 4 λίτρα και η Honda υποστηρίζει πως η αυτονομία του με ένα γέμισμα φτάνει τα 300 χλμ.

Honda Dash 125

Honda Dash 125 1

Μεγαλώνοντας από την προηγούμενη γενιά των 109 κ.εκ, το Dash 125 αποδίδει 9,85 hp στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 9,54 Nm ροπή από τον 124,89 κ.εκ. μονοκύλινδρο, διβάλβιδο, αερόψυκτο κινητήρα της Honda. To κιβώτιο είναι τεσσάρων σχέσεων χωρίς συμπλέκτη, η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα και η τροφοδοσία με το σύστημα PGM-FI της Honda.

H ανάρτηση αποτελείται από ένα συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Το Dash 125 στην Μαλαισία διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η «ακριβή» φέρει δύο δισκόφρενα και η πιο οικονομική δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Honda Dash 125 3

Το ύψος σέλας του Dash 125 είναι 767 mm και το βάρος στα 103 kg. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και με μανιβέλα. Το Dash 125 συμμετάσχει στη σειρά αγώνων του θεσμού Malaysian Cub Prix.

Suzuki Raider J Crossover

Suzuki Raider J Crossover 3

Η ιαπωνική εταιρεία αντλώντας έμπνευση από τις Adventure μοτοσυκλέτες παρουσίασε ένα παπί με ψηλό φτερό. Το Crossover διαθέτει επίσης ελαστικά διττού χαρακτήρα με ζάντες με ακτίνες και ψηλό τιμόνι και αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές. Έτοιμο να μπει στο χώμα χωρίς να φοβάται να γδάρει τα πλαστικά του, που είναι λίγα ούτως ή άλλως. Το μόνο που του λείπει είναι μια ποδιά που θα προστατεύει τον αερόψυκτος, μονοκύλινδρο, κινητήρα με 115 κ.εκ.

Suzuki Smash FI

Suzuki Smash

To Smash μοιάζει αρκετά το Address 125 που υπήρχε στην γκάμα της Suzuki στην χώρα μας την δεκαετία 2000-2010. Το Smash είναι κλασικό παπί. Χωρίς συμπλέκτη. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του είναι διβάλβιδος και αερόψυκτος. Από τα 113 κ.εκ. του παράγονται 9,3 ίπποι και 9,1Nm ροπής, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται με ψεκασμό.
Είναι αρκετά πρακτικό αφού κάτω από την σέλα διαθέτει χώρο για αρκετά πράγματα. Το πάνελ οργάνων, είναι αναλογικό, με ένα μεγάλο ταχύμετρο με ολικό χιλιομετρητή, δείκτη βενζίνης, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου και λυχνίες για φλας και μεγάλη σκάλα φώτων.

Η σχεδίαση του είναι αρκετά σπορ. Πλαστικά με πολλές γωνίες, ενσωματωμένα φλας στο μπροστινό μέρος της ποδιάς, εκεί όπου υπάρχουν και δύο μικροί αεραγωγοί, μεγάλη σέλα με χειρολαβή στήριξης συνεπιβάτη, συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ, δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Suzuki Satria F150

Suzuki Satria F150 1

To ”παπί” της Suzuki είναι δεδομένο πως θα έκανε πάταγο στην ελληνική αγορά, όμως προορίζεται για άλλου… μακριά από εμάς. Το Satria κάνει καριέρα στην ασιατική αγορά και στην Ινδονησία παρουσιάστηκε πρόσφατα η αναβαθμισμένη έκδοσή του.

Το σπορ μοτοσυκλετάκι διαθέτει 3D γραφικά, συναγερμό, φορτιστή USB, ενώ θα διατίθεται και σε μονόχρωμες εκδόσεις σε ματ μαύρο και μπλε.
Το Suzuki Satria F150 διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 147 κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους και σύστημα ψεκασμού, το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με συμπλέκτη. Aποδίδει 18 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 8.500 σ.α.λ.

Suzuki Satria F150 2

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα easy start της Suzuki που έχουν πλέον όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει εντολή με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, αυτή να «δουλέψει» μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Το βάρος του «παπιού» είναι 109 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 4 λίτρα.

Το πλασίο είναι ατσάλινο με τον κινητήρα φέρον τμήμα του. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, χωρίς ABS. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ.

Όσο για την σχεδίαση… μίνιμαλ πλαστικά καλύπτουν τον κινητήρα, racing γραφικά χαρίζουν σπορτιφ εικόνα, λεπτή σέλα και τελικό εξάτμισης, διαστημικής σχεδίασης προβολέας.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη TFT οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ίδια με αυτήν των GSX-R και GSX-S 125.

Yamaha Exciter

Yamaha Exciter 150 1

To Exciter, όπως ονομάζεται το υπερ-παπί της Yamaha στην Ταϋλάνδη, είναι στην ουσία το Y15ZR. Οι διαφορές μαζί του εντοπίζονται κυρίως στο μπροστινό μέρος. Νέας σχεδίασης είναι ο πολυεδρικός προβολέας που φέρει λάμπες LED. Ελαφρά διαφοροποιημένο είναι και το μπροστινό μέρος της ποδιάς που έχει γίνει πιο αιχμηρό και ο αεραγωγός που βρίσκεται στο κέντρο έχει νέα σχεδίαση.

Το πάνελ οργάνων πλέον αποτελείται από μια πλήρως ψηφιακή οθόνη, Τα ελαστικά είναι πιο φαρδιά και tubelles με διαστάσεις 90/80-17 και 120/70-17. Ο κινητήρας είναι μονοκύλιδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 7.000 σ.α.λ. Ο κύλινδρος φέρει αντιτριβική επίστρωση DiAsil και σφυρήλατο έμβολο, χαρακτηριστικά που κάνουν τον κινητήρα πιο ανθεκτικό και ελαφρύ. Στο νέο μοντέλο βλέπουμε πως για την εκκίνηση εκτός από μίζα υπάρχει και μανιβέλα.Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 5 σχέσεις με συμπλέκτη.

Yamaha Exciter 150 3

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο μονής ραχοκακαλιάς και το ψαλίδι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό χωρίς ABS, αναλαμβάνει το φρενάρισμα του Exciter.

Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 780 χλστ. και το βάρος του είναι 116 κιλά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 4,2 λίτρα.

Yamaha Crypton X 135

Yamaha Crypton X 135

Το ανανεωμένο 135 LC, όπως ονομάζεται το Crypton-X στην Μαλαισία δέχθηκε μόνο αισθητική αναβάθμιση. Συνεχίζεται η παραγωγή του καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε ασιατικές χώρες.

Το Yamaha 135 LC άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά της συγκεκριμένες κατηγορίας. Αυτό δεν συνέβη μόνο στην χώρα μας που με την εμφάνιση του και τον δυνατό κινητήρα έθεσε νέα στάνταρ. Από το 2005 που παρουσιάστηκε στην Ασία έγινε σημείο αναφοράς.

Yamaha Crypton X 135 1

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος υγρόψυκτος, εξ ου και το LC, με 135 κ.εκ. Ήταν το ταχύτερο παπί στον κόσμο πριν την έλευση των 150 και 185 κ.εκ. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας με τον μονό εκκεντροφόρο συνεργάζεται με κιβώτιο 4 σχέσεων χωρίς συμπλέκτη.

Οι αισθητικές αλλαγές εντοπίζονται στην σχεδίαση των μπροστινών και πλαϊνών πλαστικών, τα οποία έχουν μεγαλώσει και έχουν αποκτήσει αεραγωγούς. Επιπλέον είναι και το μπροστινό φτερό καθώς και το πάνελ οργάνων.

Yamaha Crypton X 135 2

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.