31.03.2020
Η KTM μας προσκαλεί την Τρίτη 31 Μαρτίου να συντονιστούμε στο παρακάτω link στις 18:00 ώρα Ελλάδος και να δούμε την παρουσίαση του νέου KTM 890 DUKE R!
Εξαιτίας της πανδημίας η παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει διαδικτυακά, αφού εξαιτίας του lockdown δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η “τυπική” παρουσίασή του, με καλεσμένους δημοσιογράφους οι οποίοι θα το οδηγούσαν στην Ισπανία.
Τι συμβαίνει όταν το 790 Duke, αποκτά 100 περισσότερα κυβικά, διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και κορυφαία φρένα; Γεννιέται το 890 Duke R!
Για να φτάσει ο LC8c τα 890 κ.εκ. και να πληροί ταυτόχρονα τις Euro5 προδιαγραφές, χρειάστηκε πολλά περισσότερα από μια αναβάθμιση. H διάμετρος έφτασε τα 90,7 χλστ, και η διαδρομή τα 68,8 χλστ. Η κεφαλή άλλαξε για να δεχθεί τις μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής των 37 χλστ. και αυτές τις εξαγωγής των 30 χλστ. Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας προστέθηκε ο οποίος μπορεί να διαχειριστεί τις αυξημένες στροφές του κινητήρα. Το 890 έχει υψηλότερο όριο στροφών ανά λεπτό και υψηλότερο λόγω συμπίεσης. Για την τροφοδοσία, κάθε σώμα ψεκασμού έχει νέους αισθητήρες για καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Ο δικύλινδρος διαθέτει 121 ίππους και 10kgm ροπή. Οι σχέσεις μετάδοσης παραμένουν αμετάβλητες από το 790 Duke και ο συμπλέκτης ολίσθησης είναι ίδιος με του “μικρότερου” Δούκα.
Το πλαίσιο παρέμεινε ίδιο αν και πλέον είναι βαμμένο πορτοκαλί όπως σε όλα τα R της KTM. Οι αναρτήσεις APEX της WP, είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. που διαθέτει διαδρομή 140 χλστ. και αμορτισέρ με διαδρομή 150 χλστ, που διαθέτει υδραυλικό ρυθμιστή για εύκολη ρύθμιση. Οι πορτοκαλί ζάντες είναι στάνταρ και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Michelin Powercup II Hypersport.
Το νέο 890 Duke R διαθέτει επίσης και κορυφαία φρένα. Η ακτινική τρόμπα Brembo MCS, επιτρέπει στον αναβάτη και την ρύθμιση της μανέτας. Οι δύο μπροστινοί δίσκοι των 320 χλστ. είναι ελαφρύτεροι από αυτούς του 790 Duke και έχουν συνδυαστεί με τετραέμβολες δαγκάνες Brembo Stylema. Ο δίσκος στον πίσω τροχό είναι διαμέτρου 240 χλστ. και φρενάρει χάρη σε μια μονοέμβολη δαγκάνα. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με cornering ABS της Bosch, cornering traction control και IMU που διαθέτει έλεγχο φρένου κινητήρα. Προεραιτικά μπορεί να τοποθετηθεί Quickshifter και το πακέτο ηλεκτρονικών Track Mode, που είναι ιδανικό για χρήση σε πίστα.
Το τιμόνι είναι φαρδύτερο και πιο χαμηλά τοποθετημένο και μπορεί να ρυθμιστεί σε περισσότερες θέσεις. Σε συνδυασμό με το ύψος σέλας που αυξήθηκε στα 834 χλστ. (από 825 χλστ. στο 790 Duke), η θέση οδήγησης έχει γίνει πιο "επιθετική". Η γωνία κάστερ είναι μικρότερη, 65,7 αντί 66 μοίρες και το ίχνος αυξήθηκε από 98 σε 99,7 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι κατά 20 χλστ. μεγαλύτερη σε σχέση με το 790 (186 – 206 χλστ.).
Το βάρος χωρίς υγρά μειώθηκε κατά 3 κιλά, με το 890 Duke R να ζυγίζει 166, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να παραμένει αμετάβλητη στα 14 λίτρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.