Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 19.03.2020
Ήταν ζήτημα χρόνου μετά την εμπλοκή της στην Moto2 ως αποκλειστικού προμηθευτή κινητήρων να παράγει ένα μοντέλο βασισμένο στον τρικύλινδρο των 765 κ.εκ. που ουρλιάζει στις πίστες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος
Δίπλα στο “εξωτικό” και περιορισμένης παραγωγής Daytona 765, προσθέστε το Street Triple RS, το κορυφαίο roadster μοντέλο της βρετανικής εταιρείας. Η Triumph “χαρίζει” την αγωνιστική της τεχνογνωσία σε περισσότερους αναβάτες με ένα μεσαίο γυμνό και όχι ένα απόλυτο supersport όπως θα έκαναν άλλοι κατασκευαστές. Μέχρι να το οδηγήσουμε καλό είναι να γνωρίζετε “5 πράγματα” για το Street Triple RS.
Κινητήρας από την Moto2
Πρώτο στη λίστα είναι ο κινητήρας των 765 κ.εκ.. Η αγωνιστική εμπλοκή της Triumph στην Moto2 έδωσε ακόμη περισσότερη δύναμη στον τρικύλινδρο. Η ισχύς αυξήθηκε κατά 9% στις μεσαίες στροφές, η οποία πλέον κορυφώνεται με 123PS στις 11.750 σ.α.λ.. Στις αναβαθμίσεις του κινητήρα συμπεριλαμβάνονται νέος εκκεντροφόρος που παρέχει καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές, καθώς και στροφαλοφόρος άξονας, συμπλέκτης και μηχανισμός εξισορρόπησης που κατασκευάστηκαν με μεγαλύτερη ακρίβεια για να μειωθεί η αδράνεια και η μάζα του κινητήρα. Η νέα εξάτμιση κάνει τον ήχο του απολαυστικότερο, ενώ ταυτόχρονα πληρεί τις προδιαγραφές Euro5.
Νέα σχεδίαση
Το να επανασχεδιάσεις μια τέτοια μοτοσυκλέτα και να διατηρήσεις ξεκάθαρο τον χαρακτήρα Street Triple, δεν είναι κάτι εύκολο, αλλά η Triumph τα κατάφερε, διατηρώντας τους δύο προβολείς, οι οποίοι πλέον διαθέτουν πιο γωνιώδη σχεδίαση, είναι τεχνολογίας LED και φέρουν φώτα ημέρας (DRL). Εκτός από τους προβολείς ανασχεδιασμένο είναι και όλο το “κουστούμι”με πιο αιχμηρό σχεδιασμό. Το νέο φέρινγκ, με την μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα πάνω από τους προβολείς “δένει” πολύ όμορφά με το σύνολο. Τα πλαϊνά πλαστικά, το ουραίο τμήμα, το κάλυμμα της σέλας και η καρίνα είναι πολύ διαφορετικά και εξίσου όμορφής σχεδίασης.
Το τελικό της εξάτμισης είναι επίσης νέο, πιο σπορ και μικρό σε μέγεθος και φέρει τελείωμα από carbon με το logo της Triumh.
Τεχνολογία
Στη σημερινή εποχή, αν δεν υπάρχει εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας, τότε είσαι εκτός. Η RS είναι μια από τις πλέον προηγμένες μοτοσυκλέτες παραγωγής και η πιο προηγμένη στην κατηγορίας της. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται:
- Βελτιωμένη λειτουργικότητα της οθόνης TFT
- MyTriumph σύστημα συνδεσιμότητας, προ-ενεργοποιημένο
(έτοιμο για σύνδεση μέσω της προαιρετικής μονάδας Bluetooth) - Νέος συμπλέκτης ολίσθησης και quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων
- Πέντε βελτιωμένα προγράμματα οδήγησης: Road, Rain, Sport, Track και Rider που ρυθμίζεται από τον αναβάτη
- Ρυθμιζόμενο ABS
- Έλεγχος πρόσφυσης με διακόπτη απενεργοποίησης
- Φλας με λειτουργία αυτόματης ακύρωσης
- Ride-by-wire
Αγγλία μέσω Ιταλίας, Σουηδίας και Ιαπωνίας
Η Triumph μπορεί να είναι βρετανική όμως η εταιρεία συνεργάζεται με τους κορυφαίους προμηθευτές εξαρτημάτων από όλο τον κόσμο. Από την Ιταλία έχουμε τις κορυφαίες δαγκάνες φρένων Brembo M50 που συνδυάζονται με δίσκους 310 χλστ. Από την ίδια χώρα προέρχονται και τα ελαστικά, Pirelli Supercorsa SP. H Σουηδία και η Ιαπωνία προτιμήθηκαν για τον τομέα των αναρτήσεων. Έτσι το πλήρως ρυθμιζόμενο Big Piston Fork 41 χλστ της Showa, συνδυάζεται με το αμορτισέρ Ohlins STX 40.
Οι λεπτομέρειες
Λεπτομέρειες υπάρχουν σε όλη τη μοτοσυκλέτα, με νέους σύγχρονους καθρέπτες, νέα βάση τιμονιού με λογότυπο Triumph. Περιλαμβάνονται κατάμαυρα χειριστήρια και βάσεις των πίσω μαρσπιέ, καθώς και σατινέ μεταλλικό φινίρισμα στο τελικό της εξάτμισης και στα προστατευτικά για τις φτέρνες. Το πλαίσιο είναι βαμμένο σε νέο χρώμα Titanium Silver.
Η νέα Street Triple RS διατίθεται στα χρώματα: Matt Jet Black με γραφικά Aluminium Silver και Yellow, καθώς και στο Silver Ice με γραφικά Diablo Red και Aluminium Silver. Και στις δύο χρωματικές επιλογές περιλαμβάνονται χειροποίητες λωρίδες τροχών Diablo Red και πίσω υποπλαίσιο σε Aluminium Silver.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.