17.03.2020
Μοντέρνα σχεδίαση, κινητήρας από 250 Duke και χρηστικός χαρακτήρας. Αυτό είναι το τελευταίο μοντέλο της Bajaj που μπορεί να αποτελέσει την λύση στην καθημερινή οικονομικής μετακίνηση
Δεν γνωρίζουμε αν θα έρθει στην χώρα μας, αλλά αν γίνει κάτι τέτοιο θα αποτελέσει μια από τις πιο value for money μοτοσυκλέτες της ελληνικής αγοράς. Όπως άλλωστε είναι και το μοντέλο των 400 κ.εκ.
Με το οποίο το 250 μοιράζεται την ίδια πρωτότυπη σχεδίαση Μερικά από τα σημεία πιυ ξεχωρίζουν επάνω του είναι ο φουτουριστικός προβολέας LED, το μεγάλο ρεζερβουάρ και η μίνιμαλ “ουρά” που παρά το μέγεθος της, φιλοξενεί ένα αρκετά ευρύχωρο κομμάτι σέλας για τον συνεπιβάτη. Το Dominar 250 διατίθεται ήδη στην ινδική αγορά σε κόκκινο και μαύρο χρώμα.
Οι διαφορές με το 400 είναι κατ’ αρχάς στα ελαστικά, αφού στο 250 έχουν τοποθετηθεί στενότερα. Το μπροστινό έχει διάσταση 100/80-17 και το πίσω 130/70-17 (Dominar 400 110/70-17 και 150/60-17). Στις αναρτήσεις έχει τοποθετηθεί μπροστά ένα μικρότερο ανεστραμμένο πιρούνι 37 χλστ. και ένα δισκόφρενο 300 χλστ (Dominar 400 320 χλστ.). Το μοντέλο που προορίζεται προς το παρόν για την ινδική αγορά είναι εξοπλισμένο με δικάναλο ABS. Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι ίδιο με του 400.
Ο κινητήρας είναι ίδιος με αυτόν του KTM 250 Duke. Είναι διαφορετικά ρυθμισμένος με στόχο την καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και εμφανίζεται ελαφρώς πιο αδύναμος. Αντί για 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. αποδίδει 27 ίππους αλλά 500 στροφές χαμηλότερα ενώ η ροπή είναι 2,4 kgm στις 6.500 σ.α.λ., αντί για 2,45 kgm στις 7.250 σ.α.λ. που αποδίδει το 250 Duke. Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να ζυγίζει τουλάχιστον 15 κιλά λιγότερα από το Dominar 400, του οποίου το βάρος είναι 182 κιλά (με υγρά).
Με δεδομένο πως η τιμή του Dominar 400 βρίσκεται κάτω από τις 4.000€, αν έρθει στην Ελλάδα το 250 θα πωλείται κάτω από 3.500€
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.