17.03.2020
Τροφή για σκέψεις έδωσε ο επικεφαλής του project Africa Twin 1100, Kenji Morita, όταν σε συνέντευξη δήλωσε πως η Honda εξετάζει το ενδεχόμενο να παρουσιάσει ένα adventure μοντέλο μεσαίου κυβισμού που θα προσελκύσει νέους σε ηλικία αναβάτες
Τι σημαίνει όμως μεσαίου κυβισμού;
Σε αυτό το εύρος βρίσκονται κινητήρες από 500 έως 750 κ.εκ. κατηγορίες στις οποίες η Honda παραθέτει εκπροσώπους που δεν έχουν όμως σχέση με τον χαρακτήρα μιας Adventure κατασκευής. Το CB500X είναι ένα commuter που κάνει πολλά πράγματα εύκολα και οικονομικά, ενώ το NC750X αποτελεί μια πολύ φιλική μοτοσυκλέτα που μπορεί εκτός των άλλων να ταξιδέψει εύκολα με δύο άτομα και πλήρες φορτίο.
Οπότε καταλήγουμε σε δύο πιθανά σενάρια
1. Παρουσίαση ενός μοντέλου από 800 κ.εκ.. Με εξελιγμένο τον κινητήρα του NC και με δύο εκδόσεις, απλή και DCT. Προβαίνοντας σε μια τέτοια κίνηση η Honda θα πέσει στον λάκκο των λεόντων, αφού εκεί υπάρχουν ήδη BMW F 850 GS και Triumph Tiger 900 XCx, KTM Adventure 790
2. Παρουσίαση ενός μοντέλου με δικύλινδρο κινητήρα 650-700 κ.εκ. Κατά την γνώμη μας θα είναι μια μοτοσυκλέτα πιο κοντά στο Tenere τόσο σε φιλοσοφία όσο και σε κόστος, με ότι συνεπάγεται αυτό (μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ανάρτηση, “απλά” όργανα).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.