Νεα Μοντελα

Geely Jiming JM400 Ji Yue S: Η Ducati του φτωχού

Μια κινέζικη εταιρεία παρουσιάζει τον κλώνο του 1198


10.03.2020

Οι Κινέζοι αντιγράφουν και μπορούν να κατασκευάσουν τα πάντα. Οι μοτοσυκλέτες θα τους ξέφευγαν;

Η “πασίγνωστη” Geely Jiming διαθέτει κάπου στα βάθη της κινεζικής επικράτειας ένα εργοστάσιο. Μην μας ρωτήσετε αν παράγει μόνο μοτοσυκλέτες. Το πιθανότερο είναι να έχει την έκταση μιας μεσαίου μεγέθους ελληνικής πόλης, να απασχολεί 5 χιλιάδες εργαζόμενους και από τις γραμμές παραγωγής της να βγαίνουν από μοτοσυκλέτες μέχρι αποχυμωτές.

Geely Jiming JM400 Ji Yue S 2

Το τμήμα σχεδιασμού, έρευνας και εξέλιξης, αντί να χαλάει τα μάτια του μπροστά σε οθόνες που μοιάζουν με αυτές ενός MAC αλλά δεν έχουν καμία σχέση, αντέγραψαν το “κουστούμι” μιας 1198…και νάτο το supersport.

“Ποιο μηχανάκι έχεις φίλε;” Το JM400 Yue S. Με δικύλινδρο υγρόωψυκτο κινητήρα 394 κ.εκ. που έχει ισχύ 25,5 ίππων στις 8.200 σ.α.λ. και 35,5 Nm ροή στις 5.500 σ.α.λ. Με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με υγρό πολύδισκό συμπλέκτη, δύο τελικά κάτω από την “ουρά”, τελική μετάδοση με αλυσίδα, full digital οθόνη LCD και φωτιστικά σώματα LED.

Geely Jiming JM400 Ji Yue S 3

Ανεστραμμένο πιρούνι 37χλστ. και αμορτισέρ τοποθετημένο στο πλάι και όλα αυτά βασισμένα να ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα. Δισκόφερνα τύπου μαργαρίτα, 17 ίντσες ζάντες με ελαστικά Zhengxin (!) 120/70 - 160/60 και ρεζερβουάρ 16 λίτρων.

Geely Jiming JM400 Ji Yue S 4

H τελική του είναι 160 χλμ/ώρα και αν θέλετε να μάθετε περισσότερα μπείτε στο site της Geely Jiming

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.