Πέθανε ο Francesco Villa, ιδρυτής της Moto Villa

Σε ηλικία 87 ετών


21.02.2020

Υπήρξε αναβάτης GP και με τον αδερφό του Walter ίδρυσαν την εταιρεία Moto Villa. O Francesco άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 87 ετών

Μετά τον Giancarlo Morbidelli ένας ακόμη σημαντικός της ιταλικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών πέρασε στην αιωνιότητα. Γεννημένος από οικογένεια αγροτών το 1933, ήταν ο δεύτερος από έξι αδελφούς. Ο Frabcesco το 1955 δούλεψε στην Ducati ως μηχανικός στο αγωνιστικό τμήμα με επικεφαλή τον “μεγάλο” Fabio Taglioni. Από το 1954 είχε αρχίσει να συμμετέχει και σε αγώνες και ένα χρόνο μετά ως αναβάτης της Ducati κατέλαβε την δεύτερη θέση στο Motogiro d’ Italia και στο Μιλάνο-Ταράντο στην κατηγορία των 100 κ.εκ.

moto villa

Το 1958 έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο Grand Prix των Εθνών στη Monza στην κατηγορία 125. Η καριέρα του συνεχίστηκε στους αγώνες με διάφορες μοτοσυκλέτες, όπως η FB Mondial, η Montesa και η MV Agusta.

To 1968 ίδρυσε την δική του εταιρεία, την Moto Villa. Με την βοήθεια του αδελφού του κατασκεύασαν έναν υγρόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ. με ισχύ 30 ίππων στις 11.500 σ.α.λ. Ένα χρόνο μετά η Moto Villa κέρδισε τον τίτλο του ιταλικού πρωταθλήματος τα 125.

Έγινε γνωστός στην Αμερική αφού κατά την παραμονή του εκεί για επίλυση προβλημάτων σε μοτοσυκλέτες της Ducati συμμετείχε σε αγώνες και κέρδιζε με μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες τις μεγάλες αμερικάνικες.

Το 1972 συμμετείχε για τελευταία φορά σε αγώνες στο GP της Modena, αλλά ο Villa συνέχισε να τρέχει σε μικρότερα πρωταθλήματα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter
Η CFMOTO καταθέτει την δική της πρόταση για το πως πρέπει να είναι μια σπορ μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.