Νεα Μοντελα

Έρχεται νέο Triumph Tiger 1200

To 2021


17.02.2020

Το Tiger 1200 έκανε ντεμπούτο το 2012 και παρά το φρεσκάρισμα που έχει δεχθεί κατά καιρούς παραμένει μια μεγάλη μοτοσυκλέτα με απεριόριστες ταξιδιωτικές δυνατότητες

Ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ μεγάλος. Στα Βoxer της BMW και στα V2 της ΚΤΜ και της Ducati, η Triumph αντιτάσσει μια μοτοσυκλέτα με το δικό της χαρακτήρα. Τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, επιβλητική σχεδίαση και πλήρες πακέτο εξοπλισμού. Το 2020 ήταν η χρονιά ανανέωσης του “μικρού” Tiger που φτάνει στην αγορά με 900 κ.εκ. και αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς. Όπως δείχνουν οι κατασκοπικές φωτογραφίες το 2021 θα είναι η χρονιά του Τίγρη.

Triumph Tiger 1200 2021 2

Η μοτοσυκλέτα έχει μπροστινό τροχό 21 ιντσών με τις ακτινωτές ζάντες να είναι έτοιμες να δεχτούν ελαστικά tubeless. Πιθανότατα να υπάρξουν δύο εκδόσεις. Μία με δυνατότητες κίνησης off road και άλλη μία με 19 ιντσών μπροστινό τροχό και χυτούς αλουμινένιους τροχούς.

Το ψαλίδι είναι νέο. Στο μοντέλο που κυκλοφορεί τώρα είναι μονόμπρατσο και ενσωματώνει την τελική μετάδοση που γίνεται με άξονα. Στην μοτοσυκλέτα της φωτογραφίες το ψαλίδι έχει δύο μπράτσα και το δισκόφρενο βρίσκεται στην δεξιά πλευρά. Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλότερα.

Triumph Tiger 1200 2021 3

Οι δαγκάνες των φρένων είναι το μοντέλο Stylema της Brembo. Όσον αφορά τον κινητήρα θα είναι σίγουρα τρικύλινδρος αλλά δεν γνωρίζουμε τον κυβισμό του.

Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας έχει αλλάξει και αυτή σε μεγάλο βαθμό. Τόσο τα πλαϊνά όσο και τα ρύγχος αλλά και ο προβολέας έχουν νέα σχεδίαση κάνοντας το μεγάλο Tiger να δείχνει πιο “αθλητικό”.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.