17.02.2020
Το Tiger 1200 έκανε ντεμπούτο το 2012 και παρά το φρεσκάρισμα που έχει δεχθεί κατά καιρούς παραμένει μια μεγάλη μοτοσυκλέτα με απεριόριστες ταξιδιωτικές δυνατότητες
Ο ανταγωνισμός στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ μεγάλος. Στα Βoxer της BMW και στα V2 της ΚΤΜ και της Ducati, η Triumph αντιτάσσει μια μοτοσυκλέτα με το δικό της χαρακτήρα. Τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, επιβλητική σχεδίαση και πλήρες πακέτο εξοπλισμού. Το 2020 ήταν η χρονιά ανανέωσης του “μικρού” Tiger που φτάνει στην αγορά με 900 κ.εκ. και αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς. Όπως δείχνουν οι κατασκοπικές φωτογραφίες το 2021 θα είναι η χρονιά του Τίγρη.
Η μοτοσυκλέτα έχει μπροστινό τροχό 21 ιντσών με τις ακτινωτές ζάντες να είναι έτοιμες να δεχτούν ελαστικά tubeless. Πιθανότατα να υπάρξουν δύο εκδόσεις. Μία με δυνατότητες κίνησης off road και άλλη μία με 19 ιντσών μπροστινό τροχό και χυτούς αλουμινένιους τροχούς.
Το ψαλίδι είναι νέο. Στο μοντέλο που κυκλοφορεί τώρα είναι μονόμπρατσο και ενσωματώνει την τελική μετάδοση που γίνεται με άξονα. Στην μοτοσυκλέτα της φωτογραφίες το ψαλίδι έχει δύο μπράτσα και το δισκόφρενο βρίσκεται στην δεξιά πλευρά. Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλότερα.
Οι δαγκάνες των φρένων είναι το μοντέλο Stylema της Brembo. Όσον αφορά τον κινητήρα θα είναι σίγουρα τρικύλινδρος αλλά δεν γνωρίζουμε τον κυβισμό του.
Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας έχει αλλάξει και αυτή σε μεγάλο βαθμό. Τόσο τα πλαϊνά όσο και τα ρύγχος αλλά και ο προβολέας έχουν νέα σχεδίαση κάνοντας το μεγάλο Tiger να δείχνει πιο “αθλητικό”.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.