Νεα Μοντελα

Kawasaki KLΧ 700: Ετοιμάζεται adventure από του Ιάπωνες;

Προς το παρόν υπάρχουν μόνο φήμες


11.02.2020

Πως θα σας φαινόταν ένα on off με τροχό 21 ιντσών και το σήμα της Kawasaki στο πλαστικά;

Υπάρχουν μόνο φήμες πως η εταιρεία του Akashi εξελίσσει ένα μεσαίο on off που θα μπορεί να ανταγωνιστεί το Yamaha Tenere. Θα μπορούσε να ονομαζόταν KLX και να εφοδιαζόταν με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που θα αποτελούσε την εξέλιξη του κινητήρα των 650 κ.εκ. του Versys.

O συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί μια καλή βάση, αφού όπως τον ξέρουμε αποδίδει 69 ίππους την στιγμή που του Tenere αποδίδει 72. Με τις περιποιήσεις που θα δεχόταν άνετα θα έσπαγε το φράγμα των 70, με διαφορετικές ρυθμίσεις ώστε να μπορούσε να τα “βγάλει πέρα” σε off road οδήγηση.

Όσον αφορά το βάρος, το Versys ζυγίζει 217 κιλά με 21 λίτρα ρεζερβουάρ και το Tenere 204 με 16 λίτρα. Αν η Kawasaki προχωρήσει στην κατασκευή μιας “καθαρόαιμης” on off θεωρούμε σίγουρο πως θα φτιάξει ένα νέο πλαίσιο που θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρων τμήμα του και θα διαφέρει αρκετά από το χαλύβδινο χωροδικτύωμα του Versys 650. Με αυτόν τον τρόπο και ένα ρεζερβουάρ 20 λίτρων το βάρος θα πέσει κάτω από τα 210 κιλά, ενώ η αυτονομία θα φθάνει τα 300 χιλόμετρα.

Πάντως ότι και να κάνουν στην Kawasaki πρέπει να λάβουν υπόψιν τους τον τεράστιο ανταγωνισμό στην κατηγορία. Έχουν να αντιμετωπίσουν το Yamaha Tenere 700 και το Suzuki V-Strom 650 και πρέπει να παρουσιάσουν μια εξίσου καλή μοτοσυκλέτα που να είναι value for money.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.