Νεα Μοντελα

Daytona by Zontes 310R1: Με σχεδίασή από το μέλλον!

Μόνο 3.995€


03.02.2020

Το ανανεωμένο naked της Daytona γίνεται ακόμη πιο όμορφο και πλήρες από πλευράς εξοπλισμού

Έγχρωμη TFT Οθόνη

Η 310R1, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

daytona 310r1 6

Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου

Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχούς επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.
Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα.

Έλεγχος Χειριστηρίων

Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ | Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας | Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού

daytona 310r1 3

Keyless Σύστημα Ελέγχου

Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να τη ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.

Προγράμματα οδήγησης

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, Eco και Sport.
Στη λειτουργία Eco επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου με το σύστημα να μεταβαίνει αυτόματα στη λειτουργία Sport εφόσον οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν 7.000 σ.α.λ. προσαρμοζόμενο στις έκτακτες συνθήκες οδήγησης

Μεγαλύτεροι Δίσκοι

Το αναβαθμισμένο σύστημα φρένων αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας. Προσφέρει αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.

daytona 310r1 2

Κινητήρας

Η 310R1 είναι εξοπλισμένη με τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Διπλή θύρα USB
Η 310R1 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα

Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου
Οι φαρδιές εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Μπροστά το ελαστικό είναι 110/70R17 και πίσω 160/60R17. Το πίσω ελαστικό πλάτους 160mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

Μοναδικό κάθισμα χυτής σχεδίασης

Η σέλα χυτής σχεδίασης, δημιουργεί δύο επίπεδα.
Προσφέρει άνεση και υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα με το σχήμα της να εναρμονίζεται με τις γραμμές του πίσω τμήματος της μοτοσυκλέτας.
Απέχει 810 χιλιοστά από τη γη, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να ακουμπά εύκολα τα πόδια του στο έδαφος.

daytona 310r1 8

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Η 310R1 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Technical Highlights

  • Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά στάνταρ.
  • Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες
  • Κύλινδρος αλουμινίου με λεπτά τοιχώματα προσφέρει ταχύτερη ψύξη του κινητήρα και υψηλότερες επιδόσεις
  • Μέγιστη ιπποδύναμη 35.4 ίππους στις 9.500 rpm και ροπή 30 Nm στις 7.500 rpm με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1
  • Κατανάλωση 3.6 l/100km (Euro4)
  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
  • Δισκόφρενο 300 mm μπροστά και 230 mm πίσω με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας
  • Upside-down πιρούνι 110mm διαδρομής και 37mm διαμέτρου και πίσω monoshock ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων
  • Ενισχυμένο από χυτό αλουμίνιο μονόμπρατσο ψαλίδι
  • Η χρήση του χυτού αλουμινίου και σε πολλά περιφερειακά μέρη του πλαισίου, έχουν κρατήσει το βάρος στα 159 κιλά ενώ το ντεπόζιτο δέχεται 15.5 λίτρα
  • Πρόκειται για τον ορισμό της μυώδους μοτοσικλέτας με ενδιαφέροντες συνδυασμούς πλαστικών τμημάτων στο μπροστινό τμήμα, και γοητευτική ουρά που θυμίζει διαστημόπλοιο.
  • daytona 310r1 5

Εξοπλισμός

  • Ηλεκτρικό κλείδωμα τιμονιού
  • Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί. Ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μηχανή από το 1,5 μέτρο
  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport κινητήρα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Led φώτα
  • Μεγάλη TFT ψηφιακή οθόνη με 4 θεματικά interfaces
  • Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ
  • Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας
  • Σέλα εργονομικής σχεδίασης από υλικό υψηλής αντοχής
  • Θύρα USB
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Αντίβαρα τιμονιού

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.