Νεα Μοντελα

Daytona by Zontes 310T1: Στην Ελλάδα με 4.495€

Πρώτη σε πωλήσεις το 2019


03.02.2020

Η νέα έκδοση του best seller της ελληνικής αγοράς, έφτασε και στην χώρα μας με ακόμη πλουσιότερο εξοπλισμό, μονόμπρατσο ψαλίδι και νέα TFT οθόνη


Έγχρωμη TFT Οθόνη
Η 310Τ1, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

En310RYiBiok

Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.Η αποσυναρμολόγηση και η συναρμολόγηση του πίσω τροχούς επιτυγχάνεται απλά και γρήγορα.Το μονόμπρατσο ψαλίδι, γίνεται σημείο αναφοράς. Όμορφο και ομοιογενές σχήμα, προσδίδει μία άγρια ομορφιά στη μοτοσυκλέτα.

Daytona 310T1 4


Διπλή θύρα USB
Η 310Τ1 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα


Keyless Σύστημα Ελέγχου
Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να τη ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει

Daytona 310T1 7 

Κινητήρας

Η 310T1 είναι εξοπλισμένη με τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Mε υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Daytona 310T1 10

Ηλεκτρικά Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα
Η φαρδιά και ψηλή ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη. Σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό διώχνει αποτελεσματικά τον αέρα πάνω από το κράνος του αναβάτη

Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου
Οι φαρδιές εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα
Μπροστά το ελαστικό είναι 110/70R17 και πίσω 160/60R17.
Το πίσω ελαστικό πλάτους 160mm, είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

Daytona 310T1 5

Προστατευτικές χούφτες χεριών
Οι εξαιρετικής σχεδίασης προστατευτικές χούφτες χεριών είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίο

Προστατευτικές Μπάρες
Οι ενσωματωμένες προστατευτικές μπάρες, από χαλύβδινους σωλήνες 29mm, προσφέρουν αποτελεσματική προστασία της μοτοσυκλέτας.

LED πίσω φώτα
Εξαιρετικής απόδοσης τα LED πίσω φώτα τονίζουν την χαρακτηριστική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας

Συμπλέκτης Ολίσθησης
Η 310T1 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά, κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Daytona 310T1 2

Τεχνικά Highlights

  • Τετράχρονος, 4βάλβιδος, DOHC
  • Υγρόψυκτος κινητήρας
  • Κύλινδρος Αλουμινίου με κιβώτιο 6 σχέσεων ταχυτήτων
  • Ιπποδύναμη: 35.4 PS/9.500rpm, Ροπή: 30 Nm/7.500 rpm
  • E.F.I. – Κατανάλωση 3.6 l/100km (Euro4)
  • Δοχείο καυσίμου 19 lt.
  • Πίσω – Εμπρός δισκόφρενα με ABS σύστημα 9.1M BOSCH
  • Τροχοί 17 ιντσών
  • Upside-down πιρούνι 110mm διαδρομής και 37mm διαμέτρου
  • Monoshock πίσω ανάρτηση πολλαπλών ρυθμίσεων και διαδρομής 46mm
  • Μονόμπρατσο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
  • Απόσταση από το έδαφος 186mm
  • Βάρος 159 kg


Εξοπλισμός

  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού
  • Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί
  • Διπλή χαρτογράφηση eco/sport
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες
  • Led φώτα
  • Μεγάλη ψηφιακή οθόνη
  • Χειριστήρια με κρυφό φωτισμό
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ
  • Θύρα USB
  • Αναδιπλούμενοι καθρέφτες
  • Αντίβαρα τιμονιού
  • Προστατευτικές χούφτες χεριών
  • Προστατευτικά κάγκελα
  • Σχάρα αποσκευών

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.