Οι 10 χώρες με το υψηλότερο ποσοστό θανάτων σε δυστυχήματα με δίκυκλα

Σε Ασία, Αφρική και Νότια Αμερική


30.01.2020

Συνολικά ο αριθμός είναι συγκλονιστικός και ανέρχεται σε εκατομμύρια θανάτους, με τους περισσότερους να σχετίζονται με την μη χρήση κράνους

Οι θάνατοι που σχετίζονται με μοτοσυκλέτες σε τροχαία ατυχήματα εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το υψηλότερο ποσοστό στις περισσότερες - αν όχι σε όλες - χώρες σε όλο τον κόσμο.

Υπάρχουν όμως ορισμένες χώρες στις οποίες το ποσοστό των θανάτων που σχετίζονται με μοτοσυκλέτες είναι υψηλότερο και βρίσκονται στη λατινική Αμερική την Ασία και την Αφρική.

10. Παραγουάη – 52,2%

Η χώρα της λατινικής Αμερικής διαθέτει 1,8 εκατομμύρια οχήματα εκ των οποίων 560.000 δίκυκλα. Αν και η αναλογία των μοτοσικλετών είναι μόνο 30%, τα θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτες και scooter είναι 52,2% των συνολικών θανάτων από τροχαία ατυχήματα. Και φανταστείτε πως η χώρα ασκεί αυστηρή επιβολή του κώδικα οδικής κυκλοφορίας και οι μοτοσυκλετιστές υποχρεούνται να φορούν κράνη.

9. Κολομβία – 52,5%

Στην Κολομβία κυκλοφορούν περισσότερα δίκυκλα από (55%.- 45%). Ενώ δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία για το κράνος, το 96% των αναβατών και το 80% των συνεπιβατών φορούν κράνη. Το ποσοστό θνησιμότητας είναι 52,5%.

8. Δημοκρατία Μπενίν – 56,5%

Το Μπενίν βρίσκεται στη δυτική Αφρική. Εδώ, δεν υπάρχουν κανονισμοί για τις προδιαγραφές κρανών, ούτε οι μοτοσικλετιστές υποχρεούνται να φορούν κράνη. Κυκλοφορούν 195.000 δίκυκλα και 470.000 αυτοκίνητα.

7. Μαλαισία – 60%

Στην Μαλαισία το 2016 το 41% των οχημάτων που κυκλοφορούν είναι δίκυκλα (12.677.041). Η χρήση κράνους επιβάλλεται. Παρ΄ όλα αυτά υπάρχει μεγάλος αριθμός θανατηφόρων με μοτοσυκλέτες.

6. Μιανμάρ – 64,8%

Από τα 6,4 εκατομμύρια οχήματα που κυκλοφορούν τα 5,4 είναι δίκυκλα. Δυστυχώς και σε αυτή την χώρα η χρήση κράνους δεν είναι επιβεβλημένη.

5. Δομινικανή Δημοκρατία – 67%

Οι μοτοσυκλέτες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 54% (2,1 εκατομμύρια) των συνολικών οχημάτων στη χώρα αυτή. Η χρήση κράνους δεν είναι υποχρεωτική, επομένως μόλις το 27% των αναβατών και το 2% των συνεπιβατών φορά κράνος. Η Δομινικανή Δημοκρατία κατατάχθηκε με το υψηλότερο ποσοστό θανάτων από τροχαία ατυχήματα στον κόσμο το 2013.

4. Δημοκρατία του Τόγκο – 71,6%

Η Δημοκρατία του Τόγκο συνορεύει με την Δημοκρατία του Μπενίν. Έχει μόνο 45.341 εγγεγραμμένα οχήματα. Η χρήση κράνους δεν είναι υποχρεωτική.

3. Καμπότζη – 73,5%

Η Καμπότζη έχει συνολικά 2.714.913 εγγεγραμμένα δίκυκλα. Η χρήση κράνους δεν είναι υποχρεωτική. Από έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 70% των αναβατών φοράει κράνος κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά το ποσοστό αυτό μειώνεται στο 43% τη νύχτα. Επιπλέον, το 30% των συνεπιβατών βάζει κράνος κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά το ποσοστό μειώνεται στο 13% τη νύχτα.

2. Ινδονησία – 73,6%

Η Ινδονησία είναι σήμερα η μεγαλύτερη αγορά δικύκλου στον κόσμο. Από τα 250 εκατομμύρια του πληθυσμού της χώρας, τουλάχιστον οι μισοί διαθέτουν ένα όχημα και πάνω από το ήμισυ αυτών είναι δίκυκλα. Μόνο το 71% των αναβατών φοράει κράνος.

Ταϊλάνδη – 74,4%

Η Ταϊλάνδη διαθέτει τους πιο επικίνδυνους δρόμους στη Νοτιοανατολική Ασία, και επιπλέον τους πιο επικίνδυνους για τους μοτοσικλετιστές. Η κυβέρνηση ενθάρρυνε τους μοτοσικλετιστές να φορούν κράνη. Δεν υπάρχουν κανονισμοί σχετικά με την ποιότητα και τις προδιαγραφές των κρανών. Σχεδόν 3 στους τέσσερις θανάτους σχετίζονται με μοτοσυκλέτες.

Ινδία: 98.700 θάνατοι από δυστυχήματα με μοτοσυκλέτα

299.091 θάνατοι σε τροχαία δυστυχήματα, εκ των οποίων οι 98.700 σημειώθηκαν σε περιστατικά με δίκυκλα. Το συνολικό ποσοστό θνησιμότητας είναι τόσο υψηλό που υπερβαίνει μαζί τις περιοχές της Αφρικής, της Αμερικής, της Ανατολικής Μεσογείου και της Ευρώπης. Η Κίνα είναι στη δεύτερη θέση με 256.180 συνολικά θανάτους.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.