28.01.2020
Το είδαμε στην “πασαρέλα” της EICMA και παρ’ ότι η μάρκα δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, τράβηξε το ενδιαφέρον για πολλούς λόγους
Φυσικά διότι πρόκειται για ένα όμορφο, μεσαίο on off, με δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ. που όλοι υποψιάζονται πως θα πωλείται σε προσιτή τιμή.
Το X-Cape, με το “πιασάρικο” όνομα είναι μια απλή, και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, άνετη μοτοσυκλέτα. Με ύψος σέλας 830 χλστ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνο, φανταζόμαστε πως θα προσφέρει χαλαρή θέση οδήγησης. Οι ζάντες είναι με ακτίνες, 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, για να τονιστεί λίγο το “Dakarίσιο” DNA της μοτοσυκλέτας. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 50 χλστ. και αμορτισερ κεντρικά τοποθετημένο.
Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι, χωρίς χρήση εργαλείων και τα όργανα αποτελούνται από μια οθόνη TFT 7ιντσών (εξοπλισμένη με Bluetooth). Η σχάρα αποσκευών με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και τα φωτιστικά σώματα LED βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Θερμαινόμενα γκριπ, προστατευτικά κάγκελα και πλαϊνές βαλίτσες θα περιλαμβάνονται στα αξεσουάρ που θα μπορεί να τοποθετήσει ο ιδιοκτήτης στο X-Cape.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 648 κ.εκ. που βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο. Οι επιδόσεις του δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, αλλά αναμένεται να παράγει 70 ίππους και να διατίθεται και σε έκδοση με ισχύ 35kW.
Σε αντίθεση με ότι έχει γραφτεί έως τώρα το Moto Morini X-Cape θα κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά το ερχόμενο Φθινόπωρο, με πιθανή άφιξη στον Σεπτέμβριο. Η τιμή του στην Ιταλία αναμένεται να γίνει γνωστή τις επόμενες εβδομάδες. Ας ελπίσουμε πως μέχρι τότε θα έχουμε νεότερα και για την εκπροσώπηση της εταιρείας στην χώρα μας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.