Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 31.08.2017
Από τις αρχές του 2018 θα πωλείται και στην Ευρώπη το ηλεκτρικό scooter της Mahindra αλλά ως μοντέλo της Peugeot
Εδώ στο 2WO.gr έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα πως θα ασχολούμαστε με την Ινδία ολοένα και περισσότερο. Και αυτό γιατί παρουσιάζονται συνεχώς νέα μοντέλα από ινδικές εταιρείες οι οποίες είτε έχουν αγοράσει, είτε συνεργάζονται με ευρωπαίους κατασκευαστές. Μετά την Bajaj (ΚΤΜ – Triumph), την TVS (BMW) αλλά και τη Royal Enfield σειρά παίρνει η Mahindra που έχει εξαγοράσει την Peugeot scooters από το 2014.
Το λανσάρισμα νέων προϊόντων που προέρχονται από τον ινδικό κολοσσό με το σήμα ενός εκ των ιστορικότερων κατασκευαστών δικύκλων στον κόσμο, όπως είναι η Peugeot, έχει αρχίσει με ένα ηλεκτρικό scooter. Τo GenZe διατίθεται από το 2015 τόσο στην αμερικανική, όσο και στην ινδική αγορά, όχι ως Peugeot αλλά ως Mahindra Genze στην Ινδία και ως GenZe 2.0 στις Η.Π.Α. με τιμή $2.999! Στην Ευρώπη το είδαμε στην ΕICMA Μιλάνου στο stand της Peugeot στα τέλη του 2016, όμως από τότε είχαμε να ακούσουμε νέα του!
Το GenZe έχει αυτονομία σχεδόν 50 χιλιόμετρα και η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 70χ.α.ώ. την οποία αναπτύσει από στάση σε 8 δευτερόλεπτα. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και αυτό το κάνει ιδιαίτερα ελαφρύ. Όπως επιβάλλει η μόδα και το marketing, το scooter με την περίεργη σχεδίαση διαθέτει μια TFT οθόνη 7 ιντσών με ψηφιακές ενδείξεις που μετατρέπεται σε GPS. Μέσω app συνδέεται με smartphone και πληροφορεί τον αναβάτη για την ακριβή θέση του, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το επιλεγμένο mode οδήγησης. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε το manual του scooter όταν σας χρειαστεί.
Η μπαταρία του είναι ιόντων λιθίου και μπορεί πολύ εύκολα να βγει και να επανατοποθετηθεί. Η φόρτισή της γίνεται σε οικιακή πρίζα ακόμη και όταν δεν βρίσκεται εγκατεστημένη πάνω στο scooter και για μια πλήρη φόρτιση χρειάζονται σχεδόν 3,5 ώρες.
Διαθέτει τρία mode οδήγησης. To Safe είναι το καταλληλότερο για άπειρους αναβάτες για ήπιες εκκινήσεις, ενώ με το πάτημα του φρένου απενεργοποιείται το γκάζι χωρίς να χρειάζεται να το κλείσει ο αναβάτης. Η λειτουργία Econ επιμηκύνει την αυτονομία της μπαταρίας και η Sport δίνει όλη τη διαθέσιμη δύναμη και ροπή.
Το GenZe είναι μονόσελο, μια και τη θέση που θα αντιστοιχούσε το αφρώδες για τον συνεπιβάτη έχει πάρει ένα τεράστιο… καλάθι για τα ψώνια. Η χωρητικότητά του φτάνει τα 90 λίτρα και το συνολικό βάρος του scooter είναι μόλις 98 κιλά. Ο μπροστινός τροχός είναι 16 ιντσών και ο πίσω 12 και το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.