13.01.2020
Τον Δεκέμβριο του 1984 ένα περίεργο “scooteroπαπί” έκανε την εμφάνιση του και έμελε να γίνει ένα από τα πιο επιτυχημένα οχήματα αστικής μετακίνησης όλων των εποχών
Το όνομα του ήταν Scoopy SH και είχε στόχο να “τραβήξει” τους νέους από τα “παπιά” και να τους βάλει πάνω στα “αυτόματα”. Είχε όμως ένα πολύ μεγάλο προτέρημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τους τροχούς 16 ιντσών που εξασφάλιζαν καλύτερη οδική συμπεριφορά και υποσχόταν μεγαλύτερη ασφάλεια.
Το δίχρονο Scoopy SH με 50 και 80 κ.εκ. έμεινε στην ιστορία ως “σκέτο” Scoopy κατασκευαζόταν στο Βέλγιο αλλά έγινε πολύ δημοφιλές στην Ισπανία. Ήταν το μοντέλο απ’ όπου προήλθε το SH. Τι νέο εισήγαγε στην κατηγορία, εκτός των μεγάλων τροχών; Επίπεδη ποδιά, οπότε και μεγάλο χώρο για τα πόδια που έμεναν στεγνά όταν το scooter έπεφτε σε νερά, πλαστικό “κουστούμι” όταν την εποχή εκείνη τα περισσότερα ήταν σιδερένια και πολύ πιο βαριά, αυτόματη μίξη λαδιού βενζίνης και εκκίνηση με μίζα.
Το Scoopy μπορεί να μην συνέχισε να παράγεται για την Ευρώπη αλλά στην Ασία βρίσκεται ακόμη στον κατάλογο με τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας. Στην Ταϊλάνδη διατίθεται σε 4 εκδόσεις με τροχούς 16 και 12 ιντσών και κινητήρα 110 κ.εκ. Μάλιστα στην έκδοση Prestige οι ζάντες είναι με ακτίνες, όπως στο πρώτο Scoopy.
Θεωρούμε πως είναι πολύ δύσκολο να δούμε το μοντέλο στην Ευρώπη, αφού στην γκάμα της Honda υπάρχουν άλλα μοντέλα σε αντίστοιχο κυβισμό. Εκτός και αν η Honda προσθέσει ένα πιο κλασσικής εμφάνισης καθημερινό scooter χαμηλούς κόστους κτήσης, χρήσης και συντήρησης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.