07.01.2020
Η Benelli παρουσίασε το πλάνο της σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα
Σε αυτό περιλαμβάνονται ένα TRK με τον δικύλινδρο κινητήρα των 800 κ.εκ. που είδαμε στο Leoncino και στο 752S ένα μεγαλύτερο Imperiale με κινητήρα 530 κ.εκ. και ένα μεσαίο σπορ μοντέλο, όπως μαρτυρά η ονομασία του (600RR) με τον κινητήρα του TNT600.
Για το 2020 η Benelli παρουσίασε στην EICMA του περασμένου Νοεμβρίου, δύο νέα μοντέλα και ένα αναβαθμισμένο TRK502X. To roadster ΤΝΤ600 “’έρχεται” τον Φεβρουάριο, θα ακολουθήσει το TRK 502X τον Μάρτιο και στα τέλη Απριλίου θα δούμε και τις δύο εκδόσεις του Leoncino 800.
Από τον Μάιο, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η Benelli θα μας παρουσιάζει συνεχώς νέα μοντέλα. Αρχικά θα δούμε δύο μοντέλα με τον τετρακύλινιδρο κινητήρα των 600 κ.εκ. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για το naked 600Ν, που θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο TNT και το 600RR, το οποίο θα είναι η σπορ πρόταση της εταιρείας στην μεσαία κατηγορία. Ένα μοντέλο που θα “μπαίνει στα χωράφια” του Honda CBR650R, μια και δεν πιστεύουμε πως οι Κινέζοι ιδιοκτήτες της Benelli θα επενδύσουν στην κατηγορία των supersport 600, όσο RR και να βάλουν στο μοντέλο τους.
Τον Ιούνιο θα δούμε το Harley-Davidson 338 με τον δικύλινδρο κινητήρα των 302 κ.εκ. της Benelli. Ένα μοντέλο που προορίζεται μόνο για την ασιατική αγορά. Όπως πιθανότατα να συμβεί και με το μοντέλο των 250 κ.εκ. που θα παρουσιαστεί τον ίδιο μήνα και θα προσθέτει μια ακόμη ρετρό πρόταση στην γκάμα της Benelli.
Τον Ιούλιο θα δούμε ένα μεγάλο Imperiale (όπως ισχυρίζονται οι Βρετανοί του BikeSocial πως μεταφράζονται τα ιδεογράμματα που βλέπετε). Αυτή η έκδοση θα φέρει τον κινητήρα του TRK502.
Τον Σεπτέμβριο έρχεται το πολυαναμενόμενο TRK800. Το μεγαλύτερο adventure της εταιρείας με τον κινητήρα των 752S και Leoncino με ιπποδύναμη 81 ίππων.
Τέλος τον Νοέμβριο θα δούμε μαζί με το 600RR και μια τουριστική μοτοσυκλέτα με τον ίδιο κινητήρα και πλαίσιο. Το 600GT.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.