KTM θα παράγει στην Κίνα και η κινεζική CFMoto στην Ινδία

Παγκοσμιοποίηση


13.12.2019

Ενώ η KTM ανακοινώνει πως θα παράγει μοτοσυκλέτες και στην Κίνα, χάρη στην συνεργασία με την CFMoto, η τελευταία θα ανοίξει νέο εργοστάσιο στην Ινδία

Αυτή είναι η “γοητεία” της παγκοσμιοποίησης. Την έχουμε ανακαλύψει χρόνια τώρα και όποιος μένει έκπληκτος με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας απλά είναι εκτός πραγματικότητας. Οι εταιρείες παράγουν εκεί όπου το κόστος είναι χαμηλότερο, αλλά το κάνουν και για να ξεπεράσουν περιορισμούς για να είναι ανταγωνιστικές σε ορισμένες περιοχές της υφηλίου.

Στον κλάδο του δικύκλου, οι Ιάπωνες το επιχείρησαν πρώτοι με την Honda να φτιάχνει εργοστάσια εκτός χώρας. Από την πλευρά των Ευρωπαίων η KTM ήταν από τις πρώτες που έκαναν μια επιτυχημένη συνεργασία με την ινδική Bajaj.

Με την CFMoto , η οποία ανήκει σε μεγάλο κινεζικό όμιλο, η αυστριακή εταιρεία ήρθε σε συμφωνία το 2014. Στο εργοστάσιο της Hangzhou παράγονται ήδη τα KTM 125, 200 και 390 Duke 125, που πωλούνται στην Κίνα.


H συμφωνία μεταξύ των δύο εταίρων, προβλέπει επίσης την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου παραγωγής στη Hangzhou, 200 χλμ. από τη Σαγκάη. Θεμελιώθηκε το 2018 και θα λειτουργήσει τον Ιούνιο του 2020 . Σε αυτό θα μπορούν να παραχθούν 50.000 μοτοσυκλέτες ετησίως, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να βγουν από τις γραμμές παραγωγής πολύ περισσότερες.

Πληροφορίες αναφέρουν πως στη Hangzhou, θα παράγονται όλα τα KTM και Husqvarna 790 και 890 για την Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και τις χώρες ASEAN (Ινδονησία, Σιγκαπούρη, Μαλαισία, Ταϊλάνδη, Φιλιππίνες), ενώ στη Λατινική Αμερική και την Ινδία οι μοτοσυκλέτες θα συναρμολογούνται τοπικά.

Στην Αυστρία, θα συνεχίζουν να παράγονται όλα τα off road (ΜΧ και endurο) και τα μεγάλα δικύλινδρα μοντέλα της εταιρείας (Super Adventure, Super Duke, Super Duke GT κ.τ.λ.)

Η CFMoto από την άλλη έχει σχέδια για κατασκευή μοντέλων με μεγαλύτερους κινητήρες για να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς στις δυτικές αγορές.

Ταυτόχρονα, υπάρχουν φήμες που προβλέπουν την κατασκευή ενός εργοστασίου στην Ινδία , στις περιοχές Bangalore ή Pune (εκεί που εδρεύει και η Bajaj), στο οποίο θα κατασκευάζονται τα μοντέλα 150 και 300ΝΚ. Κινητήρες και πλαίσια θα φθάνουν από την Κίνα αλλά στόχος των ιθυνόντων της εταιρείας είναι τα επόμενα χρόνια όλα να κατασκευάζονται στην Ινδία. Εκτός από στόχευση στην ινδική αγορά, η CFMoto θα εξάγει στο Νεπάλ και πιθανώς στην Αφρική. Για τις χώρες τις ASEAN τα μοντέλα θα παράγονται στην Κίνα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.