Νεα Μοντελα

Yamaha Serow 250 Final Edition: Στα χρώματα της πρώτης γενιάς

Η παραγωγή του διακόπτεται το 2021


31.08.2020

Φέτος συμπληρώθηκαν 35 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Serow και η Yamaha βγάζει μια νέα έκδοση που θα είναι και η τελευταία


Το 1985 πρωτοείδαμε ένα μικρό ψηλόφτερο enduro με το όνομα Serow και αερόψυκτο κινητήρα 223 κ.εκ. Μια μοτοσυκλέτα “εύκολη” για αρχάριους που μπορούσε να κάνει τα πάντα. Το 1989 ήρθε η πρώτη ανανέωση που έφερε την μίζα, γεγονός που έκανε ακόμη πιο εύχρηστο το Serow, το οποίο χρησιμοποιούσαν πολλοί και για ήπιες enduroβόλτες. Στο μοντέλο του 1993 το πίσω φρένο έγινε δισκόφρενο και το 2004 η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ αυξήθηκε και ο προβολέας άλλαξε σχεδίαση. Μέχρι τότε το βλέπαμε και στην ελληνική αγορά.

 SEROW250 FINAL EDITION 3

Το 2005 με βάση το Serow δημιουργήθηκε μια “περίεργη” μοτοσυκλέτα, το Tricker που έφερε ανασχεδιασμένο πλαίσιο και ισχυρότερο κινητήρα 250 κ.εκ.. Ποτέ όμως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έγινε τόσο επιτυχημένο όσο το Serow.

 SEROW250 FINAL EDITION 4
Μετά την εισαγωγή του ψεκασμού του 2008, ο κινητήρας και οι αναρτήσεις βελτιώθηκαν. Το νέο μοντέλο, όπως και μια touring έκδοση με ψηλή ζελατίνα, το βλέπαμε μόνο σε φωτογραφίες, αφού ο αερόψυκτος κινητήρας δεν πληρούσε τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ρύπων. Η παραγωγή του σταμάτησε προσωρινά και στην Ιαπωνία το 2016, αλλά μόλις συμμορφώθηκε με την ιαπωνική νομοθεσία για τα καυσαέρια, επανήλθε στην γκάμα της Yamaha το 2018. Τώρα μετά από 35 χρόνια η Yamaha ανακοίνωσε πως η Final Edition του Serow θα διατεθεί μόνο στην Ιαπωνία και η παραγωγή του θα τελειώσει στις 1 Οκτωβρίου 2021.

 SEROW250 FINAL EDITION 8
Η “τελική έκδοση” θα διατίθεται σε δύο χρώματα, πράσινο και κόκκινο, όπως και το μοντέλο του 1985. Το πλαίσιο θα ακολουθεί τις αποχρώσεις των πλαστικών και θα είναι κόκκινο και πράσινο. Οι ζάντες θα έχουν χρυσαφί απόχρωση και στο ρεζερβουάρ θα υπάρχει αυτοκόλλητο με το logo Final Edition.

 SEROW250 FINAL EDITION 7

Tεχνικά Χαρακτηριστικά
Μήκος: 2.100χλστ.
Πλάτος: 805χλστ.
Ύψος: 1.160χλστ.
Μεταξόνιο: 1.360χλστ.
Ύψος σέλας: 830χλστ.
Βάρος: 133 κιλά
Κινητήρας: Αερόωυκτος, μονοκύλινδρος, 1 εκκεντροφόρος 250 κ.εκ.
Ισχύς: 20ps/7.500 σ.α.λ.
Ροπή: 2,1kgm/6.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: 5 σχέσεων
Ελαστικά: Μπροστά 2.75-21R Πίσω 120/80-18
Ημερομηνία κυκλοφορίας στην Ιαπωνία: 15 Ιανουαρίου 2020
ΤιμήQ 588.500 γιεν (4.900€ περίπου)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.