Νεα Μοντελα

Suzuki turbo: Νέα σχέδια

Δεν υπάρχει νεότερη πληροφορία για την παραγωγή του


03.12.2019

Νέα σχέδια αποκαλύπτουν πως το εργοστάσιο του Hamamatsu δουλεύει πάνω στην εξέλιξης ενός κινητήρα με υπερτροφοδότηση

Θυμάστε το Recursion; Ήταν τα «αστέρι» του stand της Suzuki στο Tokyo Motor Show του 2013, χάρις στο φουτουριστικό σχεδιασμό του και τον δικύλινδρο κινητήρα των 588 κ.εκ. με υπερτροφοδότηση. Ικανός να αποδίδει 100 ίππους στα 8.000 σ.α.λ. και 10 kgm ροπή στις 4.500 στροφές. Όλο το project «εξαφανίστηκε», αλλά τώρα μετά από πέντε χρόνια, φαίνεται πως οι μηχανικοί της Suzuki συνεχίζουν να εξελίσσουν τον turbo κινητήρα.

Μετά το Recursion η Suzuki προχώρησε και στην παρουσίαση του XE7 στο Τokyo το 2015. Ήταν η εξέλιξη του κινητήρα του 2013, με 700 κ.εκ. και 150 ίππους.

suzuki turbo moto 2

Τώρα έρχεται μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή να αναθερμάνει τα turbo-σχέδια των Ιαπώνων. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα εκμεταλλεύεται το πλαίσιο ως αναπόσπαστο μέρος του συστήματος. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το turbo βρίσκεται πολύ κοντά στις εξαγωγές του κινητήρα και στον καταλύτη. Τέλος το ψυγείο είναι τοποθετημένο στην συνηθισμένη θέση και όχι στα πλαινά.

 suzuki turbo moto 3

Παρόλο που η εξέλιξη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δεν υπάρχει αναμενόμενη ημερομηνία «άφιξης» σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Οι τελευταίες φήμες αναφέρουν πως μπορεί να χρειαστούν ακόμη και δύο χρόνια πριν δούμε ένα μοντέλο με το σύστημα υπερτροφοδότησης της Suzuki.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.