03.12.2019
Νέα σχέδια αποκαλύπτουν πως το εργοστάσιο του Hamamatsu δουλεύει πάνω στην εξέλιξης ενός κινητήρα με υπερτροφοδότηση
Θυμάστε το Recursion; Ήταν τα «αστέρι» του stand της Suzuki στο Tokyo Motor Show του 2013, χάρις στο φουτουριστικό σχεδιασμό του και τον δικύλινδρο κινητήρα των 588 κ.εκ. με υπερτροφοδότηση. Ικανός να αποδίδει 100 ίππους στα 8.000 σ.α.λ. και 10 kgm ροπή στις 4.500 στροφές. Όλο το project «εξαφανίστηκε», αλλά τώρα μετά από πέντε χρόνια, φαίνεται πως οι μηχανικοί της Suzuki συνεχίζουν να εξελίσσουν τον turbo κινητήρα.
Μετά το Recursion η Suzuki προχώρησε και στην παρουσίαση του XE7 στο Τokyo το 2015. Ήταν η εξέλιξη του κινητήρα του 2013, με 700 κ.εκ. και 150 ίππους.
Τώρα έρχεται μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή να αναθερμάνει τα turbo-σχέδια των Ιαπώνων. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα εκμεταλλεύεται το πλαίσιο ως αναπόσπαστο μέρος του συστήματος. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το turbo βρίσκεται πολύ κοντά στις εξαγωγές του κινητήρα και στον καταλύτη. Τέλος το ψυγείο είναι τοποθετημένο στην συνηθισμένη θέση και όχι στα πλαινά.
Παρόλο που η εξέλιξη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δεν υπάρχει αναμενόμενη ημερομηνία «άφιξης» σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Οι τελευταίες φήμες αναφέρουν πως μπορεί να χρειαστούν ακόμη και δύο χρόνια πριν δούμε ένα μοντέλο με το σύστημα υπερτροφοδότησης της Suzuki.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.