Νεα Μοντελα

Bimota Tesi H2: Η εξέλιξη συνεχίζεται

Φωτογραφίες μέσα από το εργοστάσιο του Ρίμινι


29.11.2019

Από φωτογραφίες στα social media ενημερωνόμαστε για την πορεία εξέλιξης της πρώτης μοτοσυκλέτας που εξελίσσεται από κοινού από την εταιρεία του Ρίμινι και την Kawasaki

Στην EICMA επισημοποιήθηκε. Το 49,9% του ιταλικού οίκου πέρασε στα χέρια της Kawasaki Heavy Industries. Της μητρικής εταιρείας και όχι την ιταλικής θυγατρικής. Από αυτήν την σχέση “γεννηθηκε” το Tesi H2. Ένας συνδυασμός του Kawasaki Ninja H2 και του Bimota Tesi. Έκανε πάταγο, εντύπωση, θόρυβο και όλα τα συναφή.

Bimota Tesi H2 1

Μια σχεδιαστική οχλαγωγία, μια υπερβολή. Πείτε τη όπως θέλετε. Πάντως είχαμε να δούμε καιρό μια μοτοσυκλέτα που να μην ξέρουμε από πού να αρχίσουμε να μιλάμε γι αυτή.

Bimota Tesi H2 test 2

Από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Akashi με τα 998 κ.εκ. και τους 300 ίππους ή από το εναλλακτικό σύστημα διεύθυνσης, hub steering, του Ρίμινι; Από την εκτεταμένη χρήση carbon ή από τα αεροδυναμικά “φτερά”; Από τα δύο αμορτισέρ της Ohlins ή τον τρόπο που καλύπτονται οι δίσκοι των φρένων από το μπροστινό φτερό;

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι του 2020, Οι φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στα social media από την Bimota, μας επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε την πρόοδο των δοκιμών.

Bimota Tesi H2 test 3

Θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε περισσότερα για την υπερκατασκευή της ιταλό-ιαπωνικής σύμπραξης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.