Νεα Μοντελα

Bimota Tesi H2: Η εξέλιξη συνεχίζεται

Φωτογραφίες μέσα από το εργοστάσιο του Ρίμινι


29.11.2019

Από φωτογραφίες στα social media ενημερωνόμαστε για την πορεία εξέλιξης της πρώτης μοτοσυκλέτας που εξελίσσεται από κοινού από την εταιρεία του Ρίμινι και την Kawasaki

Στην EICMA επισημοποιήθηκε. Το 49,9% του ιταλικού οίκου πέρασε στα χέρια της Kawasaki Heavy Industries. Της μητρικής εταιρείας και όχι την ιταλικής θυγατρικής. Από αυτήν την σχέση “γεννηθηκε” το Tesi H2. Ένας συνδυασμός του Kawasaki Ninja H2 και του Bimota Tesi. Έκανε πάταγο, εντύπωση, θόρυβο και όλα τα συναφή.

Bimota Tesi H2 1

Μια σχεδιαστική οχλαγωγία, μια υπερβολή. Πείτε τη όπως θέλετε. Πάντως είχαμε να δούμε καιρό μια μοτοσυκλέτα που να μην ξέρουμε από πού να αρχίσουμε να μιλάμε γι αυτή.

Bimota Tesi H2 test 2

Από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Akashi με τα 998 κ.εκ. και τους 300 ίππους ή από το εναλλακτικό σύστημα διεύθυνσης, hub steering, του Ρίμινι; Από την εκτεταμένη χρήση carbon ή από τα αεροδυναμικά “φτερά”; Από τα δύο αμορτισέρ της Ohlins ή τον τρόπο που καλύπτονται οι δίσκοι των φρένων από το μπροστινό φτερό;

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι του 2020, Οι φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στα social media από την Bimota, μας επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε την πρόοδο των δοκιμών.

Bimota Tesi H2 test 3

Θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε περισσότερα για την υπερκατασκευή της ιταλό-ιαπωνικής σύμπραξης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το 2024 έκλεισε με σημαντική αύξηση πωλήσεων, φτάνοντας το +10,5% σε σύγκριση με το εξαιρετικό 2023. Συνολικά ταξινομήθηκαν 373.313 μοτοσυκλέτες, scooter και μοτοποδήλατα
Το best seller roadster μεσαίου κυβισμού, γνωστό ως και «Νυστέρι», εισέρχεται στο 2025 με ανανεωμένη αισθητική, βελτιωμένη τεχνολογία και δύο νέες χρωματικές επιλογές
Χρειάστηκαν σχεδόν πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί το μοναδικό αυτό πρωτότυπο, το οποίο είχε παρουσιαστεί αρχικά ως concept στην EICMA 2012
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της εταιρείας η ιαπωνική εταιρεία θα επιστρέψει σύντομα στις supersport μοτοσυκλέτες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.