29.11.2019
Από φωτογραφίες στα social media ενημερωνόμαστε για την πορεία εξέλιξης της πρώτης μοτοσυκλέτας που εξελίσσεται από κοινού από την εταιρεία του Ρίμινι και την Kawasaki
Στην EICMA επισημοποιήθηκε. Το 49,9% του ιταλικού οίκου πέρασε στα χέρια της Kawasaki Heavy Industries. Της μητρικής εταιρείας και όχι την ιταλικής θυγατρικής. Από αυτήν την σχέση “γεννηθηκε” το Tesi H2. Ένας συνδυασμός του Kawasaki Ninja H2 και του Bimota Tesi. Έκανε πάταγο, εντύπωση, θόρυβο και όλα τα συναφή.
Μια σχεδιαστική οχλαγωγία, μια υπερβολή. Πείτε τη όπως θέλετε. Πάντως είχαμε να δούμε καιρό μια μοτοσυκλέτα που να μην ξέρουμε από πού να αρχίσουμε να μιλάμε γι αυτή.
Από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Akashi με τα 998 κ.εκ. και τους 300 ίππους ή από το εναλλακτικό σύστημα διεύθυνσης, hub steering, του Ρίμινι; Από την εκτεταμένη χρήση carbon ή από τα αεροδυναμικά “φτερά”; Από τα δύο αμορτισέρ της Ohlins ή τον τρόπο που καλύπτονται οι δίσκοι των φρένων από το μπροστινό φτερό;
Η μοτοσυκλέτα αναμένεται στην αγορά το καλοκαίρι του 2020, Οι φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στα social media από την Bimota, μας επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε την πρόοδο των δοκιμών.
Θα πρέπει να περιμένουμε για να μάθουμε περισσότερα για την υπερκατασκευή της ιταλό-ιαπωνικής σύμπραξης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.