01.11.2019
To ”παπί” της Suzuki είναι δεδομένο πως θα έκανε πάταγο στην ελληνική αγορά, όμως προορίζεται για άλλου… μακριά από εμάς
Ώρα να ασχοληθούμε με κάτι που δεν θα αποτελέσει έκθεμα στην EICMA του Μιλάνου που αρχίζει στις 5 Νοεμβρίου. Το Satria κάνει καριέρα στην ασιατική αγορά και στην Ινδονησία παρουσιάστηκε πρόσφατα η αναβαθμισμένη έκδοσή του.
Το σπορ μοτοσυκλετάκι διαθέτει 3D γραφικά, συναγερμό, φορτιστή USB, ενώ θα διατίθεται και σε μονόχρωμες εκδόσεις σε ματ μαύρο και μπλε.
Το Suzuki Satria F150 διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 147 κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους και σύστημα ψεκασμού, το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με συμπλέκτη. Aποδίδει 18 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 8.500 σ.α.λ.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα easy start της Suzuki που έχουν πλέον όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει εντολή με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, αυτή να «δουλέψει» μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Το βάρος του «παπιού» είναι 109 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 4 λίτρα.
Το πλασίο είναι ατσάλινο με τον κινητήρα φέρον τμήμα του. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, χωρίς ABS. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ.
Όσο για την σχεδίαση… μίνιμαλ πλαστικά καλύπτουν τον κινητήρα, racing γραφικά χαρίζουν σπορτιφ εικόνα, λεπτή σέλα και τελικό εξάτμισης, διαστημικής σχεδίασης προβολέας.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη TFT οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ίδια με αυτήν των GSX-R και GSX-S 125.
Ως στάνταρ θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς White-Blue, Titan Black-Red και Blue GP.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.