Νεα Μοντελα

KTM RC16: Στην παραγωγή το 2018!

Από τις πίστες των MotoGP αυτούσια η RC16 στα γκαράζ λίγων


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  31.01.2017

Πριν από την EICMA στο Μιλάνο τον περασμένο Νοέμβριο αναρωτιόμασταν πώς γίνεταιμια εταιρεία σαν την ΚΤΜπου θέλει να πρωταγωνιστήσει και στις πίστες των MotoGP, να μην έχει στην γκάμα της μια μοτοσυκλέτα supersport

Βρισκόμενοι στο stand των Αυστριακών ρωτήσαμε ένα από τα στελέχη του εργοστασίου αν προτίθενται να παρουσιάσουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα που θα αποτελεί την κορωνίδα στη μεγάλη γκάμα τους, που περιλαμβάνει από μικρές μοτοσυκλέτες MX και enduro μέχρι on- off και «naked» 1.300cc. Η απάντηση που μας δόθηκε ήταν κατηγορηματική. Duke και μόνον προς το παρόν.

2017 KTM RC16 3 half

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τότε και τα λόγια των Αυστριακών επιβεβαιώθηκαν τουλάχιστον κατά το ήμισυ. Και γράφουμε κάτι τέτοιο, γιατί ναι μεν δεν υπάρχει πληροφορία για κάποιο «υπερηχητικό πορτοκαλί» supersport, αλλά διά στόματος του CEO Stefan Pierer μάθαμε πως η μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετάσχουν στο MotoGP αναμένεται να βγει σε περιορισμένη παραγωγή. Η RC16 θα παραχθεί σε 100 τεμάχια μέσα στο 2018 και θα είναι σχεδόν ίδια με τη μοτοσυκλέτα που θα στηθεί στο grid του κορυφαίου πρωταθλήματος. Η ιπποδύναμη του V4 των 90ο αναμένεται να φτάνει τα 240 άλογα έναντι των 270+ της αγωνιστικής έκδοσης. Το πιθανότερο είναι η χρήση της να περιορίζεται εντός πίστας – οπότε δεν θα υπάρχει η δυνατότητα άδειας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Pierer, ο στόχος είναι η τιμή να κρατηθεί χαμηλότερα από αυτήν του Honda RC213V-S ώστε να την αποκτήσουν ευκολότερα όσοι ενδιαφέρονται. Η επιθυμία του είναι να κυμανθεί από 100.000 έως 120.000€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.