25.10.2019
Με αλλαγές στην μετάδοση DCT και στον ψεκασμό καυσίμου, η Honda παρουσίασε στο Tokyo Motor Show το super tourer μοντέλο της
Σκοπός η άνεση του αναβάτη και του συνεπιβάτη. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη διαθέτει πλέον ακόμη πιο ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Το Goldwing χωρίς DCT διαθέτει έξι σχέσεις, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο εφτά. Και στις δύο υπάρχει όπισθεν.
Επιπλέον οι αναρτήσεις έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις για μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη πληροφόρηση. Στις αλλαγές του μοντέλου του 2020 προστίθενται και οι μεγαλύτερες χειρολαβές συνεπιβάτη.
Θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις. Την στάνταρ και την tour, που διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό αερόσακο αναβάτη και top box 110 λίτρων. Η βασική έκδοση ζυγίζει 365 και η Tour 380 κιλά. Η εκδόσεις με DCT ζυγίζουν 364 και 383 κιλά αντίστοιχα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.