Νεα Μοντελα

Kawasaki W800: Το κλασσικό είναι πάντα στην μόδα

Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show


23.10.2019

Η εταιρεία του Akashi εμπλουτίζει την γκάμα των ρετρό μοντέλων της παρουσιάζοντας την τρίτη έκδοση του W800

Και το όνομα αυτού…W800. Απλά, λιτά και απέριττα. Η εταιρεία του Akashi πέρσι παρουσίασε το W800 Café και το W800 Street (διαβάστε την δοκιμή εδώ). Το “απλό” W800 είναι και το πιο κλασσικό θυμίζοντας ακόμη πιο έντονα το ένδοξο παρελθόν των μοτοσυκλετών της Kawasaki.

kawasaki w800 2020 3

Ο κινητήρας είναι ο δικύλινδρος, αερόψυκτος των 773 κ.εκ. με ισχύ 48 ίππων και πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Οπότε από τις αρχές του 2021 που θα ισχύουν οι Euro5 θα πρέπει να εναρμονιστεί με αυτούς, διαφορετικά το W θα εξαφανιστεί από την γκάμα. Οπότε έχετε όλο το 2020 στην διάθεση σας για να το αποκτήσετε.

kawasaki w800 2020 7

Το W800 βασίζεται επίσης στο ίδιο χαλύβδινο πλαίσιο και στις αναρτήσεις των Café και Street. Ο μπροστινός τροχός είναι 19 αντί για 18 ιντσών, ενώ και το φτερό πάνω από αυτόν είναι χρωμιομένο. Tο δίχρωμο πανέμορφο ρεζερβουάρ κοσμεί ένα χρωμιομένο W.


Η Qianjiang, η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Benelli, παρουσίασε στην κινέζικη αγορά ένα νέο brand name και ταυτόχρονα το πρώτο μοντέλο του, που θα πωλείται στην Ευρώπη με το σήμα της Benelli στο ρεζερβουάρ
Στην γκάμα της κινέζικης Zontes προστίθεται ένα ακόμη μοντέλο με τον κινητήρα των 312 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα T, R, X και V
Από σήμερα το Μουσείο "Kawasaki World" του Kobe ανοίγει ξανά και το Bimota Tesi H2 βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες μοτοσυκλέτες του “πράσινου” εργοστασίου
O Timur Sardarov, διευθύνων σύμβουλος της MV Agusta, δήλωσε πως μέσα στην επόμενη πενταετία θα παραχθεί το νέο F4

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.