23.10.2019
Το νέο υπερτροφοδοτούμενο μοντέλο των Ninja παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show
200 ίπποι και 13,97 kgm από τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 998 κ.εκ. Ο στόχος της Kawasaki ήταν να συνδυάσει την τεράστια ισχύ με τα αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα. Το αποτέλεσμα… 13,97 kgm, η ίδια με του sport touring H2SX, με την μέγιστη τιμή της να έρχεται 1.000 σ.α.λ. χαμηλότερα στις 8.500 σ.α.λ. Έχει συνδυαστεί με κιβώτιο 6 σχέσεων που φέρει quick shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης.
Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες στρογγυλής διατομής, αλλά διαφέρει από αυτό των H2 και H2SX. Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο ψαλίδι, όπου έχει προτιμηθεί η λύση ενός αλουμινένιου, που μοιάζει αρκετά με αυτό του ZX-10R, αντί του μονόμπρατσου που έχει χρησιμοποιηθεί στην υπερτροφοδοτούμενη σειρά μοντέλων της Kawasaki.
Η επιλογή του “συμβατικού” ψαλιδιού, η μη χρησημιποιήση carbon περιφερειακών, αλλά και η έλλειψη των ειδικών χρωμάτων και της αυτό-επισκευάσιμης βαφής του Akashi, δείχνουν πως το naked θα είναι πιο προσιτό σε τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς H2.
Ανέκαθεν τα H2 είχαν “προβλήματα με το βάρος τους” σε σύγκριση με τους “αντιπάλους τους”. Το H2 ζυγίζει 238 κιλά και το HSX 256. Το Z H2 διαθέτει και αυτό παραπανίσια κιλά αφού ζυγίζει 239 κιλά και θα είναι βαρύτερο από τους ανταγωνιστές του στην κατηγορία των hyper naked.
Τα περιφερειακά που έχουν επιλεγεί είναι κορυφαία. Ανεστραμμένο πιρούνι Showa BPF (Big Piston Fork), φρένα Brembo Μ4 συνδυασμένα με cornering ABS της Bosch.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών συναντάμε, προγράμματα οδήγησης, πολλές διαβαθμίσεις λειτουργίας του traction control και wheelie control. Launch control, έλεγχο ανύψωσης του πίσω τροχού και τρία power modes, πλήρης ισχύος, 75% και 50% της ισχύς του μοτέρ. Θα διατίθεται επίσης με cruise control και θα συνδέεται μέσω blutooth με “”έξυπνες” συσκευές. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη TFT, η οποία καταγράφει από την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας μέχρι και της τηλεφωνικές κλήσεις.
Ο σχεδιασμός του διαθέτει την αγριάδα ενός streetfighter και θα κερδίσεις πολλούς που έως τώρα κοίταζαν μόνο το Sucati Streetfighter, το KTM Super Duke R και το “εξωτικό” MV Agusta Brutale 1000. Στο Z H2 έχει διατηρηθεί η φιλοσοφία Sugomi. Το μπροστινό τμήμα είναι που μαγνητίζει το βλέμμα με τον προβολέα και τα πλαϊνά πλαστικά να σχηματίζλουν συνολικά ένα μικρό φέρινγκ με δύο μεγάλους αεραγωγούς. Αυτό που ξενίζει κοιτώντας από το πλάι είναι το μεγάλο ψυγείο που εξέχει αρκετά από το υπόλοιπο σύνολο. Από τη μέση και πίσω το Z H2 διαθέτει πιο συμβατικό σχεδιασμό θυμίζοντας όλα τα naked του Akashi.
Έχουμε ακούμε πολλά να ακούσουμε, να διαβάσουμε και να γράψουμε για το μοντέλο της Kawasaki, που είναι σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα του 2020.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.