15.10.2019
Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα των αριθμό των νέων μοντέλων που θα παρουσιάσει στην μεγάλη έκθεση. Ας προσπαθήσουμε να μαντέψουμε ποια θα είναι
Αρκετές φορές εμείς οι δημοσιογράφοι πέφτουμε μέσα στις προβλέψεις μας. Τις περισσότερες φορές αυτό δεν είναι τυχαίο αφού λόγω εμπειρίας αλλά και πηγών πληροφόρησης ξέρουμε κάτι παραπάνω. Το μόνο σίγουρο είναι πως οι αντιπροσωπείες κάθε μάρκας γνωρίζουν τα μοντέλα που θα παρουσιαστούν τη νέα χρόνια πολλούς μήνες πριν τα δούμε εμείς και το κοινό. Όμως αρκετές εταιρείες αφήνουν να διαρρεύσουν ακούσια ή εκούσια πληροφορίες σχετικές με τις μοτοσυκλέτες τους δίνοντας στην δημοσιότητα teaser video και δίνοντας «κατασκοπικές» φωτογραφίες σε ΜΜΕ με παγκόσμια επιρροή. Στην περίπτωση της BMW η πληροφόρηση ήρθε με κάθε επισημότητα καθώς οι Βαυαροί ανακοίνωσαν πως στην επερχόμενη EICMA θα παρουσιάσουν τέσσερα νέα μοντέλα. Ας δούμε λοιπόν ποια θα μπορούσαν να είναι αυτά.
Το πρώτο που έρχεται στο μυαλό είναι η μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο το 2018 στην Villa d’Este. Το 9cento ήταν ένα εντυπωσιακό sport adventure μοντέλο που χρησιμοποιούσε τον δικύλινδρο κινητήρα του F850GS. Από τότε ένα μοντέλο με πιο συμβατική εμφάνιση έχει αποθανατιστεί σε κατασκοπικές φωτογραφίες ενώ σε μια μπροσούρα της BMW Η.Π.Α. είχε συμπεριληφθεί ένα μοντέλο με την ονομασία F850RS χωρίς να υπάρχει κάποια φωτογραφία του. Τότε οι ιθύνοντες της εταιρείας στην άλλη άκρη του Ατλαντικού είχαν ζητήσει συγνώμη για το λάθος και την αναστάτωση που είχαν προκαλέσει. Μάλλον αυτό θα είναι το ένα από τα τέσσερα μοντέλα της EICMA και το περιμένουμε με αρκετό ενδιαφέρον αφού πρόκειται να κεντρίσει το ενδιαφέρον πολλών Ελλήνων μοτοσυκλετιστών.
Η cruiser επέλαση της BMW με τον μεγαλύτερο boxer της ιστορίας με 1.800 κ.εκ. είναι δεδομένη. Μαζί με το R18, το bobber μοντέλο της σειράς για το οποίο έχει ανοίξει το σύστημα προπαραγγελιών στην Γαλλία, θα δούμε τουλάχιστον ένα αλλά δεν αποκλείεται και δεύτερο μοντέλο. Ήδη έχουν δημοσιευτεί φωτογραφίες μιας έκδοσης tourer ενώ πιθανολογείτε πως πίσω από τα μπλε καλύμματα των κατασκοπικών υπάρχει και μια bagger.
Η BMW πέρσι εισήγαγε στην γκάμα της το νέο S 1000 RR με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του λίτρου στον οποίο υιοθετήθηκε το σύστημα Shiftcam. Δεν αποκλείεται το συγκεκριμένο μοτέρ να περάσει στην επόμενη γενιά του crossover μοντέλο S 1000 XR.
Επιπλέον πριν λίγες εβδομάδες η γερμανική εταιρεία κατοχύρωσε τις ονομασίες M 1000 RR, M 1000 XR και M 1300 GS τα οποία θα φέρουν αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά και επιδόσεων. Βρισκόμαστε στην αρχή μιας νέας σειράς μοτοσυκλετών που θα είναι η πιο premium της BMW Motorrad και θα απευθύνεται σε ανθρώπους με μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα.
Λιγότερες πιθανότητες συγκεντρώνει η ανανέωση των μικρών G 310 GS και G310 R και των μεσαίων F 800 R και F 800 GT που φέρουν τον προηγούμενης γενιάς δικύλνδρο σε σειρά κινητήρα και είναι ίδια εδώ και πολλά χρόνια.
Θα πρέπει επίσης να συνυπολογιστεί πως το 2020 η σειρά GS κλείνει 40 χρόνια. Το πρώτο R80G/S παρουσιάστηκε το 1980, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε μια σειρά από επετειακά μοντέλα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.