14.10.2019
Το ADV150 είναι ίσως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στην EICMA, όμως η ιαπωνική εταιρεία πιθανότατα να μην μείνει μόνο σε αυτό
Τουλάχιστον στην κατηγορία των scooter γιατί από μοτοσυκλέτες ήδη έχουμε δει το νέο Africa Twin και όλοι ελπίζουν να δουν και ένα CBR1000RR σχεδιασμένο από «λευκό χαρτί».
Το ADV150 θεωρούμε πως θα το δούμε σίγουρα στην ευρωπαϊκή αγορά. Το νέο scooter που βασίζεται στα adventure χαρακτηριστικά του XADV των 750 κ.εκ. ήδη έχει κάνει το ντεμπούτο του σε μερικές ασιατικές χώρες και θα το ξαναδούμε επίσης και στο επερχόμενο Tokyo Motor Show.
Το μικρό ADV χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 149,3 κ.εκ. με τροφοδοσία ψεκασμού με τεχνολογία eSP (enhanced Smart Power) που έχουμε συναντήσει τόσο το PCX όσο και στο SH150. Επιπλέον διαθέτει και ISS (Idling Stop System) το οποίο σβήνει αυτόματα το scooter όταν σταματήσει και το ενεργοποιεί ξανά με το άνοιγμα του γκαζιού. Η ισχύς του είναι 14,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή του 1,4 kgm. Οι τροχοί του είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά με ελαστικό 110/80 και 13 με ελαστικό 130/70 πίσω. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ της Showa.
Το βάρος του ADV150 είναι 133 κιλά και η απόσταση από το έδαφος 165 χλστ. Στα φρένα συναντάμε δύο κυματιστούς δίσκους με διάσταση 240 χλστ μπροστά και 220 χλστ. πίσω. Είναι εξοπλισμένο με ABS ενώ στην Ασία διατίθεται και μια έκδοση με CBS.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη και εντυπωσιακή, για αυτήν την κατηγορία scooter, οθόνη TFT που περιλαμβάνει πάρα πολλές πληροφορίες. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις. Κάτω από την σέλα υπάρχει χώρος 28 λίτρων και στο ντουλαπάκι μπροστά στα πόδια του αναβάτη μια θύρα USB για φόρτιση συσκευών.
Επιπλέον στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, σύστημα εύρεσης του scooter με κουμπί που βρίσκεται πάνω στο smart key και ενεργοποιεί τα φλας του scooter. Τέλος το ESS (Emergency Stop Signal) ενεργοποιεί και τα τέσσερα φλας για την προειδοποίηση άλλων οδηγών σε περίπτωση ακραίου φρεναρίσματος.
Η τιμή του στην Ελλάδα αναμένεται να βρίσκεται μετά 3.700€ και 4.000€ και τα χρώματα στα οποία θα διατίθεται θα είναι πιθανότατα το λευκό και το κόκκινο.
ADV 300
Η Honda σύμφωνα με πληροφορίες έχει έτοιμο και μια μεγαλύτερη έκδοση που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ 150 και 750 κ.εκ. Τo ADV 300, αν και εφόσον υφίσταται, θα κάνει το ντεμπούτο του στην EICMA σε λίγες ημέρες. Το «μεσαίο» adventure scooter θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Forza 300. Τι σημαίνει αυτό;
Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας με 279,1 κ.εκ., ισχύ 25,2 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 2,7 Kgm στις 5.750 σ.α.λ. Το βάρος του αναμένεται να είναι αυξημένο κοντά στα 190 κιλά με υγρά, αφού το Forza ζυγίζει 182. Η απόσταση από το έδαφος σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη από τα 135 χλστ. του Forza με ανάλογη αύξηση και στο ύψος σέλας.
Οι τροχοί θα είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω με ελαστικά διττού χαρακτήρα. Στις αναρτήσεις περιμένουμε ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω με αυξημένες διαδρομές από αυτές του Forza.
Όπως και το μεσαίο GT scooter έτσι και το ADV 300 θα διαθέτει από τα πληρέστερα επίπεδα εξοπλισμού που συναντάμε σε scooter της κατηγορίας. ABS και traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, οθόνη TFT που θα ελέγχεται από κουμπιά στο αριστέρο μέρος του τιμονιού, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα, θύρα USΒ σε ντουλαπάκι που θα βρίσκεται στην ποδιά, σύστημα εύρεσης, Emergency Stop Signal, χώρος τουλάχιστον για ένα full face κάτω από την μεγάλη σέλα.
Αν κρίνουμε από την τιμή του Forza, τότε το ADV300 θα κοστίζει λίγο πάνω από 6.000€. Σε λίγες ημέρες μπορεί να ξέρουμε περισσότερα…
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.