07.10.2019
H CFMoto μπαίνει και στην κατηγορία των μικρών supersport μοτοσυκλετών με το 250SR
Η σχεδίαση των CFMoto υπερέχει έναντι των περισσότερων αν όχι όλων των κινεζικών μοτοσυκλετών και αυτό οφείλεται στο σχεδιαστικό studio του KISKA που συνεργάζεται μαζί τους τα τελευταία χρόνια. Βλέπουμε μοτοσυκλέτες που αν δεν έγραφαν CFMoto θα μπορούσαν άνετα να αποτελούσαν μοντέλα ιαπωνικών και ιταλικών εταιρειών.
Το νέο μοντέλο της εταιρείας που αναμένεται να δούμε στις αρχές Νοεμβρίου στην EICMA δεν θα μπορούσε να διαφέρει. H φωτογραφία του εντυπωσιακού supersport προέρχεται από την έγκριση τύπου που έχει υποβληθεί στην Κίνα. Με το 250SR, όπως θα ονομάζεται, η CFMoto μπαίνει σε ακόμη μια κατηγορία.
H μοτοσυκλέτα βασίζεται στο 250ΝΚ (διαβάστε εδώ την δοκιμή) και στο πρόσφατο παρελθόν την είχαμε δει στην πίστα και με «αθλητική περιβολή». Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας με τους 2 εκκεντροφόρους των 249 κ.εκ. παράγει 26,5 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,25 kgm ροπή στις 7.500 σ.α.λ.
Το πλασίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα, πιθανότατα ίδιο με αυτό το NK αλλά το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από χυτά τμήματα αλουμινίου σε αντίθεση με αυτό του «γυμνού αδελφού του» που αποτελείται από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Παρ΄ όλα αυτά το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1.360 χλστ. Ο εξοπλισός περιλαμβάνει φρένα της J.Juan, ανεστραμμένο πιρούνι και φωτιστικά σώματα LED.
Ο σχεδιασμός χωρίς να διαθέτει κάποιο νεωτερισμό είναι ελκυστικός, με πολλές γωνίες όπως όλες οι μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από το KISKA design studio. Τις εξεζητημένες ιδέες τις βλέπουμε συνήθως στα μοντέλα της KTM. Εδώ έχουμε να κάνουμε με παραδοσιακή supersport εμφάνιση.
Το SR θα είναι κατά 15 κιλά βαρύτερο από το NK (165-150 κιλά). Η τιμή του αναμένεται να είναι άκρως ανταγωνιστική αν κρίνουμε από την πολιτική που ακολουθεί η ελληνική αντιπροωσπέια. Το 250NK κοστίζει στην χώρα μας 3.290€ και αυτή του SR αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τις 4.000€
Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να αποτελέσει μοντέλο 2020 μαζί με ένα naked μοντέλο 700 κ.εκ. Επιπλέον η εταιρεία που κατασκευάζει μοτοσυκλέτες της KTM για την κινέζικη αγορά έχει συμφωνήσει να χρησιμοποιήσει τον V2 LC8 σε ένα μοντέλο όπως το V.02-NK που παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή του 2017.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.