03.10.2019
Οι εταιρείες του Hamamatsu και του Noale παρουσίασαν μοτοσυκλέτες φτιαγμένες για τους έφηβους όλου του κόσμου
Η Aprilia επέλεξε την Κίνα για να παρουσιάσει το GPR 250. Μια supersport που μοιάζει στην κορυφαία RSV4 και έχει μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 249 κ.εκ. με ισχύ 25 ίππων. Το βάρος της ανέρχεται στα 150 κιλά.
Το μπροστινό δισκόφρενο έχει διάσταση 300 χλστ. και οι δαγκάνες είναι της J.Juan. Παρουσιάστηκε και με ABS γεγονός που ίσως φέρει και στη μέρη μας το νέο μοντέλο. Το GPR 250 θα αρχίσει να διατίθεται σύντομα στην κινεζική αγορά, αλλά δεν γνωρίζουμε αν πληροί τις προδιαγραφές Euro5 για να έρθει και στην Ευρώπη.
Η Suzuki από την άλλη πήρε ένα project που αρχικά προοριζόταν για την ινδική αγορά. Το GIXXER 250 διατίθεται από πέρσι στην ασιατική χώρα και τώρα η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την παρουσίασή του στο Tokyo Motor Show στα τέλη Οκτωβρίου, μαζί με τον «γυμνό» αδελφό του. Το μοντέλο θα ονομάζεται GSX- 250 SF και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το δούμε στην Ευρώπη.
Βασίζεται σε έναν νέο αέρο-ελαιόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 249 κ.εκ. με ισχύ 26 ίππων. Το βάρος του είναι 161 κιλά.
Σε αντίθεση με αυτού του είδους τους κινητήρες, ο νέος λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με έναν υδρόψυκτο για να ψύχει αποτελεσματικά την κυλινδροκεφαλή. Σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της Suzuki, Tetsuji Nojiri, ο σχεδιασμός του έχει επίσης τη δυνατότητα αύξησης του κυβισμού και ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αυτό συμβαίνει επειδή η κυλινδροκεφαλή είναι αρκετά συμπαγής σε σύγκριση με το στροφαλοθάλαμο.
Επιπλέον στην ινδική αγορά διατίθεται και το Gixxer SF 250 MotoGP edition, με το οποίο θα διεξαχθεί το ενιαίο πρωτάθλημα Gixxer Cup. Η μοτοσυκλέτα με αλλαγμένο μόνο το σύστημα εξάτμισης κέρδισε 5 ίππους και το βάρος της μειώθηκε κατά 5 κιλά. Για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός αγώνα τοποθετήθηκαν clip on, μεταλλικά σωληνάκια φρένων, αφαιρέθηκε το ABS και τα μαρσπιέ αναβάτη τοποθετηθήκαν πιο μπροστά.
Οι κατασκευαστές ασχολούνται με την τεράστια ασιατική αγορά και κάποια από τα μοντέλα που εξελίσσονται αρχικά μόνο για εκεί, έρχονται στην Ευρώπη. Είναι κυρίως μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού που δίνουν την ευκαιρία σε νέους να ασχοληθούν με τους δύο τροχούς, αν έρθουν στην Ευρώπη σε προσιτές τιμές.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.