Honda RVF400 NC35 Horipro Endurance Tyga: Dream machine (Video)
Αντίγραφο της RC45 του 1997
26.09.2019
Αυτό που βλέπετε στις οθόνες σας είναι μοντέλο 1996, με V4 κινητήρα 400 κ.εκ.
Η Tyga είναι μια ταϊλανδέζικη εταιρεία που ειδικεύεται στις custom αγωνιστικές κατασκευές. Το 2018 μετέτρεψε ένα αγωνιστικό Honda RS 250 GP σε μοτοσυκλέτα δρόμου. Ένα χρόνο αργότερα μας ξαναπαίρνει το μυαλό με μια μοτοσυκλέτα εμπνευσμένη από τους αγώνες endurance της δεκαετίας του ΄90. Ο Ito και ο Ukawa μπορεί να μην "έτρεξαν" στον 8ωρο της Suzuka με RVF400 αλλά με το υπέρτατο RVF750 αλλά μακάρι να το είχαμε και αυτό (Γιάννη με ακούς;)
Η Tyga εξόπλισε το NC35 με πολλά εξαρτήματα που προέρχονται από το HRC και διασώθηκαν από ένα διαλυμένο αγωνιστικό RC45.
Το πιρούνι της Showa προέρχεται από την κατεστραμμένη μοτοσυκλέτα. Τοποθετήθηκε ένα ζευγάρι αγωνιστικών δίσκων της Brembo που ταιριάζουν με τις δαγκάνες και την τρόμπα της ίδιας εταιρείας. Το πίσω φρένο είναι και αυτό της Brembo.
Η πίσω ανάρτηση έχει κατασκευαστεί από την Tyga, η οποία χρησιμοποίησε τμήματα του στοκ αμορτισέρ και ελατήριο από NSR250 F3. Οι ζάντες είναι της PVM αποκλειστικά σχεδιασμένες για την TYGA. Είναι κατασκευασμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο και είναι κατά πολύ ελαφρύτερες από τις εργοστασιακές. «Ντύθηκαν» με 160άρι πίσω ελαστικό της Dunlop και 120/60 μπροστινό.
Διαθέτει επιπλέον ελαφρύτερο υποπλαίσιο, φέρινγκ από ανθρακονήματα, προβολείς εμπνευσμένους από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες endurance της δεκαετίας του ’90. Εξατμίσεις και φιλτροκούτι κατασκευασμένο από την Tyga. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 62 ίππους στον τροχό.
Το πάνελ οργάνων έχει δημιουργηθεί με τρισδιάστατο εκτυπωτή και είναι αγωνιστικού τύπου. Η τιμονόπλακα, οι carbon αεραγωγοί και το μικρό δοχείο φρένων κατασκευάστηκαν από την Tyga και η μανέτα συμπλέκτη είναι της Domino.
To πίσω φτερό και το κάλυμμα αλυσίδας είναι από carbon. Από το ίδιο υλικό κατασκευάστηκαν τα καλύμματα του πλαισίου και τα καπάκια του κινητήρα. Η τάπα του ρεζερβουάρ ανοίγει χωρίς κλειδί, το πίσω γρανάζει έδωσε τη θέση του σε ένα ελαφρύτερο. Το μόνο που δεν «πειράχθηκε» είναι το κιβώτιο ταχυτήτων.
Μην ψάξετε. Στην Ελλάδα έχουν διασωθεί ελάχιστα. Αν βρείτε κάποιο σε καλή κατάσταση ετοιμαστείτε να δώσετε αρκετά χρήματα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.