Νεα Μοντελα

Honda RVF400 NC35 Horipro Endurance Tyga: Dream machine (Video)

Αντίγραφο της RC45 του 1997


26.09.2019

Αυτό που βλέπετε στις οθόνες σας είναι μοντέλο 1996, με V4 κινητήρα 400 κ.εκ.


Η Tyga είναι μια ταϊλανδέζικη εταιρεία που ειδικεύεται στις custom αγωνιστικές κατασκευές. Το 2018 μετέτρεψε ένα αγωνιστικό Honda RS 250 GP σε μοτοσυκλέτα δρόμου. Ένα χρόνο αργότερα μας ξαναπαίρνει το μυαλό με μια μοτοσυκλέτα εμπνευσμένη από τους αγώνες endurance της δεκαετίας του ΄90. Ο Ito και ο Ukawa μπορεί να μην "έτρεξαν" στον 8ωρο της Suzuka με RVF400 αλλά με το υπέρτατο RVF750 αλλά μακάρι να το είχαμε και αυτό (Γιάννη με ακούς;)

honda rvf400 horipro tyga performance 2

Η Tyga εξόπλισε το NC35 με πολλά εξαρτήματα που προέρχονται από το HRC και διασώθηκαν από ένα διαλυμένο αγωνιστικό RC45.

honda rvf400 horipro tyga performance 9

Το πιρούνι της Showa προέρχεται από την κατεστραμμένη μοτοσυκλέτα. Τοποθετήθηκε ένα ζευγάρι αγωνιστικών δίσκων της Brembo που ταιριάζουν με τις δαγκάνες και την τρόμπα της ίδιας εταιρείας. Το πίσω φρένο είναι και αυτό της Brembo.

honda rvf400 horipro tyga performance 5

Η πίσω ανάρτηση έχει κατασκευαστεί από την Tyga, η οποία χρησιμοποίησε τμήματα του στοκ αμορτισέρ και ελατήριο από NSR250 F3. Οι ζάντες είναι της PVM αποκλειστικά σχεδιασμένες για την TYGA. Είναι κατασκευασμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο και είναι κατά πολύ ελαφρύτερες από τις εργοστασιακές. «Ντύθηκαν» με 160άρι πίσω ελαστικό της Dunlop και 120/60 μπροστινό.

honda rvf400 horipro tyga performance 7

Διαθέτει επιπλέον ελαφρύτερο υποπλαίσιο, φέρινγκ από ανθρακονήματα, προβολείς εμπνευσμένους από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες endurance της δεκαετίας του ’90. Εξατμίσεις και φιλτροκούτι κατασκευασμένο από την Tyga. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 62 ίππους στον τροχό.

honda rvf400 horipro tyga performance 3

Το πάνελ οργάνων έχει δημιουργηθεί με τρισδιάστατο εκτυπωτή και είναι αγωνιστικού τύπου. Η τιμονόπλακα, οι carbon αεραγωγοί και το μικρό δοχείο φρένων κατασκευάστηκαν από την Tyga και η μανέτα συμπλέκτη είναι της Domino.

To πίσω φτερό και το κάλυμμα αλυσίδας είναι από carbon. Από το ίδιο υλικό κατασκευάστηκαν τα καλύμματα του πλαισίου και τα καπάκια του κινητήρα. Η τάπα του ρεζερβουάρ ανοίγει χωρίς κλειδί, το πίσω γρανάζει έδωσε τη θέση του σε ένα ελαφρύτερο. Το μόνο που δεν «πειράχθηκε» είναι το κιβώτιο ταχυτήτων.

Μην ψάξετε. Στην Ελλάδα έχουν διασωθεί ελάχιστα. Αν βρείτε κάποιο σε καλή κατάσταση ετοιμαστείτε να δώσετε αρκετά χρήματα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο μοντέλο, με έμφαση στη βελτίωση της δυναμική συμπεριφοράς και των τεχνολογικών χαρακτηριστικών, υπόσχεται ακόμα καλύτερες επιδόσεις τόσο στην άσφαλτο όσο και στις χωμάτινες διαδρομές
Η Ducati ετοιμάζεται να αποκαλύψει τρία νέα μοντέλα στο πλαίσιο της σειράς παρουσιάσεων Ducati World Première 2025
H MUVUS, ελληνική αντιπροσωπεία της CFMOTO, έδωσε στην δημοσιότητα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά και λίστα βασικού εξοπλισμού του 800MT Sport
Ανανέωση σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο και σημαντικά διευρυμένη γκάμα βασικού εξοπλισμού για τη δυναμική roadster και την σπορ μοτοσικλέτα μεγάλων αποστάσεων στη μεσαία κατηγορία

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.