Νεα Μοντελα

2020 Yamaha MT-125: “Φορτωμένο” με πολλές αλλαγές

Παρουσιάζεται στις 16 Οκτωβρίου


25.09.2019

Με μια teaser φωτογραφία η Yamaha μας προετοιμάζει πως έρχεται ένα ακόμη μοντέλο της “σκοτεινής πλευράς της Ιαπωνίας”


Η σιλουέτα της μοτοσυκλέτας δεν αφήνει καμία αμφιβολία πως πρόκειται για μια naked. Πιθανότατα πρόκειται για μια ανανεωμένη MT-125. Η Yamaha έχει έτοιμο το μοντέλο από πέρσι αφού το μικρότερο μέλος της σειράς MT διατίθεται στην ασιατική αγορά ως MT-155.

Το ίδιο άλλωστε είχε κάνει και το 2018, αφού το supersport YZF R-125 παρουσιάστηκε με την σχεδίαση και την τεχνολογία του YZF R-15.

yamaha mt155 2019 1

Όπως συνέβη και με την προηγούμενη γενιά, το MT-125 θα είναι μηχανικά πανομοιότυπο με το R125. Οπότε το μοντέλο του 2020 θα διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων το οποίο θα συμβάλει στην εναρμόνιση του μοντέλου με τις προδιαγραφές Euro5.

To πλαίσιο θα είναι παρόμοιο με αυτό του υπάρχοντος μοντέλου. Τύπου Deltabox με ψαλίδι αλουμινίου και ανεστραμμένο πιρούνι. Η εμφάνιση θα είναι εντελώς νέα και αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία είναι το μπροστινό φωτιστικό σώμα με τρεις LED προβολείς.

Το πάνελ οργάνων θα προέρχεται από το R125 και χωρίς το φέρινγκ αναμένεται το MT-125 να είναι ελαφρύτερο κατά 4 κιλά από τον supersport συγγενή του και κατά 2 κιλά από τον προκάτοχό του.

yamaha mt155 2019

Η μόνη διαφορά που θα έχει με το MT-15 θα είναι ο κινητήρας. Όπως και στο R125 θα είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με απόδοση 15 ίππων, την στιγμή που αυτός του MT-15 διαθέτει 155 κ.εκ. και 19 ίππους.

Περισσότερα στις 16 Οκτωβρίου που θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο.


Ειδικά όταν είναι βρεγμένα τα μεταλλικά καπάκια μπορεί να αποδειχτούν μοιραία ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές
Οι Ιταλοί για ακόμη μια φορά προχωρούν στην παραγωγή μιας περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτας τους. Πολύ περιορισμένης για την ακρίβεια
Η Qianjiang, η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Benelli, παρουσίασε στην κινέζικη αγορά ένα νέο brand name και ταυτόχρονα το πρώτο μοντέλο του, που θα πωλείται στην Ευρώπη με το σήμα της Benelli στο ρεζερβουάρ
Στην γκάμα της κινέζικης Zontes προστίθεται ένα ακόμη μοντέλο με τον κινητήρα των 312 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα T, R, X και V

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.