25.09.2019
Αυτό θα είναι που πρέπει κυρίως να μας απασχολεί. Οι μοτοσυκλέτες να ξαναγίνουν αντικείμενο πόθου για τις μικρές ηλικίες
Έχουμε θίξει πάρα πολλές φορές το θέμα. Θα πρέπει εταιρείες, ειδικός τύπος και έμποροι να κινηθούν προς μια κοινή κατεύθυνση. Να βάλουν τους νέους πάνω σε μοτοσυκλέτες γιατί σύντομα θα τις οδηγούμε μόνο οι άνω των 40.
Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει κάποιος να μάθει να οδηγεί είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον για μεγαλύτερη ασφάλεια. Σε μια πίστα, σε ένα χωμάτινο γήπεδο, στον κήπο, στο χωράφι δίπλα στο σπίτι με μια mini moto. Οικονομικά προσιτός τρόπος και το σημαντικότερο διασκεδαστικός.
Η αλήθεια είναι πως mini moto υπάρχουν από τις περισσότερες εταιρείες. Supersport, motocross, supermoto και ηλεκτρικές. H YCF είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες.
Ιδρύθηκε από τον Yannick Coquard, έναν επαγγελματία αναβάτη Motocross που προπονούνταν με mini moto το χειμώνα και από τον Γάλλο μηχανικό Dimitri Bera, που πλέον ζει στην Κίνα και επιβλέπει την εξέλιξη των μοτοσυκλέτων της εταιρείας. Ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2004. Η ιστορία του YCF ξεκίνησε όταν ο Yannick αποφάσισε να βελτιώσει την ποιότητα και την αξιοπιστία του mini moto που κατείχε πριν την ίδρυση της YCF. Κατόπιν αποφάσισε να κατασκευάσει τη δική του μοτοσυκλέτα. Αξιοποιώντας την εμπειρία του, γνώριζε τι θα χρειαζόταν για να δημιουργήσει ένα mini moto στο οποίο οι πελάτες θα έβρισκαν στοιχεία μιας μοτοσυκλέτας υψηλών προδιαγραφών.
Το 2005 παρουσίασε τα πρώτα μοντέλα της, τα οποία βγήκαν από το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας και από το ιδιόκτητο εργοστάσιο της στην Κίνα που εγκαινιάστηκε το 2009. Το 2012 το YFC 50 αποτέλεσε την πρώτη της εμπορική επιτυχία. Ένα mini moto για παιδιά από 3 έως 7 ετών με σύστημα στήριξης. Το πρώτο ηλεκτρικό παρουσιάστηκε το 2016 και το 2017 στην γκάμα προστέθηκαν και mini moto για πιο «μεγάλα παιδιά» με τροχούς 14 και 17 ιντσών. H YCF «μεγαλώνει» κάθε χρόνο και το 2018 πούλησε πάνω από 8.000 μοτοσυκλέτες σε 18 χώρες.
Είναι η πρώτη εταιρεία που ασχολείται με τις μικρές flat track μοτοσυκλέτες. Έφτιαξε μάλιστα και ένα δεύτερο brand name, όπως έχει κάνει η Ducati με το Scrambler, που έχει ονομάσει Sunday Motors. Στην γκάμα της υπάρχουν ήδη δύο μοντέλα τα οποία εισάγονται και στην χώρα μας.
Τα Sunday Motors βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, ψαλίδι, αναρτήσεις και φρένα και οι αλουμινένιοι τροχοί τους έχουν διαστάσεις 14 ίντσες. Το flat track κουστούμι με τα μεγάλα number plate μπορεί να παραγγελθεί ανάλογα με το γούστο του ιδιοκτήτη.
Δύο μονοκύλινδροι, αερόψυκτοι κινητήρες αναλαμβάνουν να κινήσουν τα δύο μοντέλα σβέλτα, όπως μας είπαν αυτοί που το οδήγησαν. Το S147 είναι 150 κ.εκ. με 11 ίππους στον τροχό και το πιο racing S187 διαθέτει 190 κ.εκ, της ιαπωνικής Daytona με απόδοση που ξεπερνά τους 20. Την τροφοδοσία του πρώτου έχει αναλάβει καρμπυρατέρ Mikuni και του δεύτερου Keihin 28.
Στην Ελλάδα είδαν το S147 σε πλήρη δράση στην πίστα flat track στα πλαίσια του Dirt Fest. Σύντομα θα γίνει και παρουσίαση των μοντέλων της Sunday Motors τόσο για τον ειδικό τύπο όσο και για όλους όσους θέλουν να οδηγήσουν τα μικρά flat track.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.