19.09.2019
Το ψευδοεντούρο της Yamaha παρουσιάστηκε πρόσφατα στις Φιλιππίνες και φαίνεται νέο και ωραίο
Όπως το πρωτοείδαμε το 1986 όταν είχε έρθει και από τα μέρη μας. «Μηχανάκι» που μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα. Το αγαπημένο του πεδίο δράσης ήταν η πόλη, ενώ μπορούσε να πάρει να πατήσει και στο χώμα με ευκολία. Υπάρχουν αρκετά ακόμη που κυκλοφορούν ανάμεσά μας και αντέχουν. Εξάλλου πάντα φημίζονταν για την αξιοπιστία τους και την οικονομία τους σε χρήση και συντήρηση.
Η συνταγή ήταν απλή. Αερόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας, χαλύβδινο πλαίσιο, ανθεκτικά πλαστικά, χαμηλό ύψος σέλας κάτι που επέτρεπε και σε γυναίκες να το χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους. Τι άλλαξε από τότε;
Το νέο Serow που σε ορισμένες αγορές ονομάζεται XT250 χρησιμοποιεί πλέον για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό, έχει φρεσκαριστεί εμφανισιακά, το πλαίσιό του είναι πιο ανθεκτικό. Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε άνετα να σταθεί δίπλα στο Honda CRF 250L ή στο νεοεισερχόμενο στην ελληνική αγορά Kawasaki KLX230.
H μοτοσυκλέτα πωλείται στην Ασία και την Αμερική και προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση αν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Αν έρθει και πωλείται κάτω από 4.000€ πράγμα απίθανο με τους φόρους που ταλαιπωρούν τις ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες θα μπορούσε να πουλήσει αρκετά κομμάτια.
Πολύ είναι αυτοί που αγοράζουν μεταχειρισμένα μονοκύλινδρα ψευδοεντούρο που κοστίζουν πάνω από 2.000€.
Στο Serow χρησιμοποιείται ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας με ψεκασμό, με ισχύ 18 ίππους και ροπή 2 kgm. Είναι μόλις 133 κιλά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.