Νεα Μοντελα

Yamaha WR250F 2020: Ολοκαίνουργιο

Χωρίς συμβιβασμούς


05.09.2019

Για τη σεζόν 2020, η Yamaha θα κυκλοφορήσει το ταχύτερο, ισχυρότερο και ελαφρύτερο μοντέλο μοτοσυκλετών Enduro, WR250F, που βασίζεται στα χαρακτηριστικά του βραβευμένου μοντέλου motocross YZ250F

Η WR250F νέας γενιάς είναι η πιο εξελιγμένη τετράχρονη μοτοσυκλέτα Enduro 250 κ.εκ. που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha. Διαθέτει νέο, υψηλών επιδόσεων κινητήρα με ανεστραμμένη κεφαλή, πρωτοποριακό αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο, κορυφαίας τεχνολογίας εμπρός και πίσω ανάρτηση και νέα, λεπτότερη σχεδίαση.

Στη διάρκεια της εικοσαετούς πορείας της, αυτή η καθαρόαιμη Enduro έχτισε τη φήμη μιας από τις ανθεκτικότερες και πιο εξελιγμένες αγωνιστικές μηχανές όλων των επιπέδων, με πολυάριθμες εθνικές και διεθνείς νίκες στο ενεργητικό της. Ταυτόχρονα, κατακτώντας μία από τις πρώτες θέσεις στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία E1, η WR250F έγινε ιδιαίτερα αγαπητή σε αναβάτες off-road, που εκτίμησαν την ευκολία στη χρήση, τις εξαιρετικές επιδόσεις και την κορυφαία αξιοπιστία και ανθεκτικότητά της.

2020 yam wr250f eu dpbse act 009 03 71084

Κινητήρας υψηλών επιδόσεων που βασίζεται στο μοντέλο YZ250F

Η YZ250F είναι μία από τις πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες motocross κάθε επιπέδου, όπως αποδεικνύεται από τις κορυφαίες επιδόσεις της με τους αναβάτες της ομάδας Monster Energy Kemea Yamaha, Jago Geerts και Ben Watson, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 FIM MX2, καθώς και από τη νίκη του Dylan Ferrandis στο πρωτάθλημα 2019 AMA 250 Supercross West στις Η.Π.Α.

Ο κινητήρας της WR250F 2020 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη σχεδίαση του πιο πρόσφατου μοντέλου YZ250F και περιλαμβάνει αρκετές τεχνολογίες κορυφαίων επιδόσεων που παρέχουν ισχυρότερη γραμμική ισχύ σε όλο το εύρος τιμών λειτουργίας του. Το νέο σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου επιτυγχάνει υψηλότερο λόγο συμπίεσης 13,8:1 και, σε συνδυασμό με τον βελτιστοποιημένο χρονισμό του εκκεντροφόρου εξαγωγής και τις νέες έδρες βαλβίδας θυρίδας εισαγωγής, αυτές οι αλλαγές ενισχύουν τα επίπεδα ροπής χαμηλών προς μεσαίων στροφών ανά λεπτό του κινητήρα, μετατρέποντάς τον στο απόλυτο όπλο Enduro για την κατηγορία Ε1.

2020 yam wr250f eu dpbse det 002 03 71096

Το μπεκ ψεκασμού 10 οπών του προηγούμενου μοντέλου έχει αντικατασταθεί από ένα νέο μπεκ ψεκασμού 12 οπών, καθώς και ένα νέο σώμα πεταλούδας γκαζιού Mikuni 44mm και μια ανασχεδιασμένη χοάνη εισαγωγής που εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά ισχύος. Για να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η αίσθηση ισχύος, ο κινητήρας της WR250F 2020 εξοπλίζεται με αντίβαρο ζυγοστάθμισης στροφάλου νέας σχεδίασης.

Σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα, η σχεδίαση του κινητήρα της WR250F 2020 παρέχει μεγαλύτερη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών, καθώς και αυξημένες επιδόσεις σε υψηλότερες στροφές ανά λεπτό, αναδεικνύοντάς τον στον πιο ανταγωνιστικό τετράχρονο κινητήρα Enduro 250 κ.εκ. που κατασκεύασε ποτέ η Yamaha.

2020 yam wr250f eu dpbse det 003 71106

Πιο ελαφριά μίζα

Για εύκολη εκκίνηση και ταχύτερες επανεκκινήσεις στη διάρκεια του αγώνα, το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μια ελαφριά και μικρών διαστάσεων μίζα, διαμέτρου μόλις 50mm. Αυτή η πανίσχυρη μίζα 390W βρίσκεται κοντά στο κέντρο του πλαισίου, ώστε να επιτυγχάνεται ιδανική συγκέντρωση μαζών και διαθέτει μικρών διαστάσεων μπαταρία τύπου μολύβδου, ενώ το νέο ACM εξασφαλίζει αξιόπιστη και δυναμική ηλεκτρική τροφοδοσία.

Πιο ελαφρύς και ανθεκτικός συμπλέκτης

Οι μηχανές Enduro είναι πιθανώς οι πιο απαιτητικές όσον αφορά τους συμπλέκτες. Οι μοτοσυκλέτες υποβάλλονται σε πολυάριθμες εξειδικευμένες δοκιμές σε πολύ σφιχτές διαδρομές και επιθετικές εκκινήσεις με πλήρες πάτημα του γκαζιού, επομένως ο συμπλέκτης πρέπει να αντέχει σε πολλές ώρες σκληρής χρήσης.

2020 yam wr250f eu dpbse det 004 03 71097

Για το 2020 το κιβώτιο 6 ταχυτήτων ευρείας κλιμάκωσης στροφών της WR250F διαθέτει νέο, ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό συμπλέκτη. Ο νέος συμπλέκτης είναι εξοπλισμένος με ειδικές πυράντοχες πλάκες τριβής με οδοντωτό φινίρισμα, παρέχει ελαφρότερη αίσθηση στο μοχλό και εξασφαλίζει συνεπείς υψηλές επιδόσεις για μεγάλα διαστήματα ακόμα και στο πιο δύσκολο έδαφος.

Φίλτρο αέρα ελεύθερης ροής ειδικά σχεδιασμένο για την Enduro

Ο μοναδικός κινητήρας με ανεστραμμένη κεφαλή της Yamaha διαθέτει άνοιγμα εισαγωγής προς τα εμπρός και κουτί φίλτρου αέρα τοποθετημένο μπροστά από το ρεζερβουάρ καυσίμου. Για το 2020, το φίλτρο αέρα διαθέτει νέα σχεδίαση που επιτρέπει την αλλαγή του χωρίς χρήση εργαλείων. Το μήκος της εισαγωγής, σε συνδυασμό με την ειδική σχεδίαση ελεύθερης ροής του φίλτρου ενισχύουν την άριστη αίσθηση πρόσφυσης και τη γραμμική ισχύ του νέου κινητήρα, ενώ η συγκολλημένη κατασκευή και οι πρόσθετες διατάξεις στεγανοποίησης γύρω από τον πείρο τοποθέτησης εξασφαλίζουν την είσοδο μόνο καθαρού αέρα στο θάλαμο καύσης.

2020 yam wr250f eu dpbse stu 001 03 71112

Συμβατή με την εφαρμογή Power Tuner για smartphone

Για το 2020, τα χαρακτηριστικά ισχύος της WR250F μπορούν να ρυθμιστούν ασύρματα μέσω κατάλληλου smartphone που διαθέτει εγκατεστημένη την εφαρμογή Power Tuner. Παλαιότερα, αυτό μπορούσε να γίνει μόνο μέσω της συσκευής Yamaha Power Tuner, τώρα πλέον, όμως, η προσαρμογή των ρυθμίσεων λειτουργίας του κινητήρα γίνεται πιο εύκολα και πιο γρήγορα από ποτέ.

Η εφαρμογή Power Tuner εξασφαλίζει ακόμα μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, δίνοντας στον αναβάτη της WR250F τη δυνατότητα να προσαρμόζει την απόδοση ισχύος ανάλογα με τις προτιμήσεις του, το έδαφος και τις συνθήκες οδήγησης. Οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 3 διαθέσιμων εργοστασιακών χαρτογραφήσεων και 16 περιοχών με δυνατότητα προσαρμογής όσον αφορά το χρονισμό ψεκασμού καυσίμου και ανάφλεξης, παρέχοντας μια μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων ρύθμισης. Οι τιμές εμφανίζονται σε έναν τρισδιάστατο χάρτη για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια κατά την προσαρμογή ρυθμίσεων στα επιθυμητά εύρη στροφών ανά λεπτό, επιτρέποντας τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων του κινητήρα σε κάθε συνθήκη.

2020 yam wr250f eu dpbse stu 005 03 71114

Η εφαρμογή Power Tuner διαθέτει επίσης αρχείο καταγραφής πληροφοριών αγώνων, πληροφορίες διαγνωστικού ελέγχου κινητήρα, οθόνη παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο και λειτουργία δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων, ενώ επιτρέπει επίσης στους αναβάτες να μοιράζονται και να συγκρίνουν χαρτογραφήσεις και πληροφορίες αγώνων, όταν προγραμματίζουν στρατηγικές αγώνων ή απλώς όταν θέλουν να βοηθήσουν άλλους αναβάτες να απολαύσουν στο έπακρο τη μοτοσυκλέτα τους.

Διακόπτης χαρτογράφησης κινητήρα

Η WR250F διαθέτει έναν διακόπτη διπλής χαρτογράφησης κινητήρα στο τιμόνι. Ο διακόπτης περιλαμβάνει δύο εργοστασιακά ρυθμισμένες λειτουργίες, ωστόσο οι αναβάτες μπορούν, αν θέλουν, να χρησιμοποιήσουν τις δικές τους προσαρμοσμένες χαρτογραφήσεις που θα δημιουργήσουν μέσω της εφαρμογής Power Tuner. Οι χαρτογραφήσεις αυτές μπορούν να αποσταλούν μέσω της μονάδας ελέγχου επικοινωνίας (CCU) της WR250F και ο αναβάτης μπορεί να εναλλάσσει τις χαρτογραφήσεις ανάλογα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.

Άλλες αλλαγές στον κινητήρα για το 2020

  • Ανασχεδιασμένες κάτω εγκοπές κυλίνδρου που μειώνουν τις απώλειες άντλησης
  • Νέα θέση ρεζερβουάρ λαδιού και μετρητή στάθμης λαδιού
  • Αλουμινένια πτερωτή και επαναδρομολόγηση σωλήνα νερού
  • Νέο μπουζί διπλού ηλεκτροδίου
  • Ελαφριά μπουλόνια και βίδες

2020 yam wr450f eu dpbse act 005 71070

ΠΛΑΙΣΙΟ

Νέο περιμετρικό πλαίσιο για ακόμα πιο ευέλικτο χειρισμό
Το νέο αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο διαθέτει νέα σχεδίαση με ευθύγραμμες μπάρες ρεζερβουάρ καυσίμου και, προκειμένου να εξασφαλίσει το επιθυμητό επίπεδο ακαμψίας, είναι εξοπλισμένο με νέες κύριες βάσεις κινητήρα με πρόσθετες εξωτερικές πλάκες. Η νέα σχεδίαση επιτυγχάνει περίπου 15% αύξηση στη συνολική ακαμψία του πλαισίου και εξασφαλίζει ελαφριά, ισορροπημένη αίσθηση και άριστη απόκριση στην επιφάνεια της πίστας.

Κορυφαία στον κλάδο μπροστινή και πίσω ανάρτηση

Τα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης της Yamaha συγκαταλέγονται ευρέως μεταξύ των καλύτερων για τις διαδρομές εκτός δρόμου. Για το 2020, η WR250F είναι εξοπλισμένη με μπροστινά πιρούνια AOS (Air Oil Separate) τύπου YZ250F, που χρησιμοποιούν ρυθμίσεις ειδικά για τις μηχανές Enduro, ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται σε συνθήκες οδήγησης με χαμηλή και υψηλή ταχύτητα σε διάφορες σκληρές και μαλακές επιφάνειες.

2020 yam wr450f eu dpbse det 005 03 71229

Οι εσωτερικοί σωλήνες διαμέτρου 25 mm, 1 mm περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο, και ο αυξημένος ρυθμός ροής λαδιού, παρέχουν στα νέα πιρούνια Kayaba (KYB) ένα αίσθημα ασφάλειας κατά την επαφή με το έδαφος. Το νέο ελατήριο με έλασμα στη βαλβίδα μεσαίας ταχύτητας (MSV) ανταποκρίνεται ακόμα και στη μικρότερη ποσότητα ροής λαδιού και εξασφαλίζει άριστη απόσβεση σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ οι ρυθμίσεις του πιρουνιού Enduro παρέχουν μια αίσθηση ελέγχου και εξασφαλίζουν ομαλή απόδοση μετάβασης μεταξύ των διαδρομών συμπίεσης και επαναφοράς. Τα νέα πιρούνια διαθέτουν επίσης υποστηρίγματα μπροστινού άξονα μεγαλύτερης ακαμψίας που εξουδετερώνουν την ταλάντωση, παρέχοντας αυξημένη αίσθηση πρόσφυσης για ακόμα μεγαλύτερη ευστάθεια και ευκολία ελιγμών.

Στο πίσω μέρος, το νέο αμορτισέρ που βασίζεται στην YZ250F διαθέτει πιο ισχυρό και πιο ελαφρύ σπειροειδές ελατήριο που επιτυγχάνει εξοικονόμηση βάρους 350 γραμμαρίων, ενώ για ακόμα πιο εντυπωσιακά και σταθερά χαρακτηριστικά απόσβεσης, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί κατά 30 κ.εκ.

Λεπτής γραμμής ρεζερβουάρ καυσίμου μεγαλύτερης χωρητικότητας

Η νέα WR250F εξασφαλίζει περισσότερες ώρες οδήγησης χάρη στη χρήση ενός νέου ρεζερβουάρ καυσίμου 7,9 λίτρων, το οποίο χωράει 0,5 λίτρα καυσίμου περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η νέα σχεδίαση βασίζεται στη YZ250F και η μεγαλύτερη χωρητικότητα επιτυγχάνεται με την επέκταση του ρεζερβουάρ προς τα κάτω, προς το κέντρο της μηχανής, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη ισορροπία.

2020 yam wr450f eu dpbse det 006 03 71230

Πιο στενό και κομψό κουστούμι, βελτιωμένη εργονομία

Για το 2020, αυτή η υψηλών επιδόσεων μοτοσυκλέτα με τον τετράχρονο κινητήρα 250 κ.εκ. αποκτά νέα, τολμηρή αγωνιστική εμφάνιση, αντάξια του νέου μοντέλου WR450F για το 2019 και των πιο πρόσφατων μοντέλων motocross YZF. Τα νέα περιβλήματα του ψυγείου και το κάλυμμα του κουτιού φίλτρου αέρα χαρίζουν πιο ομοιόμορφη και κομψή εμφάνιση, ενώ τα νέα πλευρικά καλύμματα και το πίσω φτερό χαρίζουν πιο επιθετική όψη. Τέλος, για να δείχνει πάντα τέλεια η μηχανή, το κουστούμι είναι διακοσμημένο με νέα γραφικά με ανάγλυφη υφή και αντοχή στη φθορά.

Αν και το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, το πλαίσιο για το 2020 είναι πιο λεπτό από το προηγούμενο μοντέλο και, σε συνδυασμό με την πιο επίπεδη και χαμηλή σέλα, παρέχει καλύτερη εργονομία και δυνατότητα κίνησης του αναβάτη.

Κομψό φέρινγκ προβολέα

Η εμφάνιση των μοντέλων της οικογένειας WRF ενισχύεται με το κομψό νέο φέρινγκ προβολέα που είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά στα πιρούνια και πιο κοντά στον αναβάτη. Βελτιώνει τη συγκέντρωση μαζών και δημιουργεί μια αίσθηση ελαφριάς και ευέλικτης μηχανής από τη θέση του αναβάτη.

Ελαφριά και πιο ανθεκτική ποδιά

Για να εξασφαλίσει υψηλά επίπεδα προστασίας, η WR250F διαθέτει νέα ποδιά, κατασκευασμένη από ελαφριά πλαστική ρητίνη. Η ποδιά θωρακίζει το πλαίσιο, την αντλία νερού, τους εύκαμπτους σωλήνες και τα περιβλήματα του κινητήρα, και παράλληλα αποτρέπει την εισχώρηση ρύπων και λάσπης που αυξάνουν το βάρος κατά την οδήγηση. Η επίπεδη βάση της εξασφαλίζει ομαλή κίνηση πάνω από πέτρες και πεσμένους κορμούς δέντρων.

Ελαφρύς αισθητήρας ταχύτητας και οθόνη υψηλής ακρίβειας

Ένας νέος ελαφρύς αισθητήρας μπροστινού τροχού στέλνει δεδομένα σε μια οθόνη πληροφοριών ταχύτητας υψηλής ακρίβειας. Το νέο σύστημα δεν περιλαμβάνει πλέον το κολάρο και το καλώδιο οδήγησης κοντέρ, το οποίο επιτρέπει την ταχύτερη αφαίρεση και τοποθέτηση του μπροστινού τροχού. Η μικρών διαστάσεων οθόνη περιλαμβάνει επίσης ενδείξεις στάθμης καυσίμου και διαχείρισης κινητήρα.

2020 yam wr450f eu dpbse sta 002 71076

Βασικά χαρακτηριστικά της WR250F του 2020

  • Ολοκαίνουργια σχεδίαση για το 2020
  • Νέος κινητήρας υψηλών επιδόσεων, προδιαγραφών Enduro, που βασίζεται στο μοντέλο YZ250F
  • Ανασχεδιασμένος χρονισμός εκκεντροφόρου εξαγωγής και νέες θυρίδες εξαγωγής
  • Νέο μπεκ ψεκασμού 12 οπών Denso με νέο σώμα πεταλούδας γκαζιού Mikuni 44mm
  • Νέες πολυγωνικές βαλβίδες εισαγωγής
  • Ελαφρύ έμβολο υψηλότερης συμπίεσης
  • Νέο αντίβαρο ζυγοστάθμισης στροφάλου
  • Νέος πυράντοχος συμπλέκτης υψηλής αντοχής
  • Νέα ελαφριά και μικρών διαστάσεων ηλεκτρική μίζα
  • Νέο ACM υψηλής απόδοσης
  • Κιβώτιο 6 ταχυτήτων ευρείας περιοχής στροφών με ανασχεδιασμένο έκκεντρο αλλαγής ταχυτήτων
  • Χαρτογράφηση ψεκασμού καυσίμου και χρονισμός ανάφλεξης ειδικά για μοτοσυκλέτες Enduro
  • Συμβατότητα με τη δωρεάν εφαρμογή Power Tuner για smartphone της Yamaha
  • Η εφαρμογή Power Tuner ενεργοποιείται μέσω της μονάδας ελέγχου επικοινωνίας (CCU)
  • Διακόπτης επιλογής χαρτογράφησης 2 λειτουργιών στο τιμόνι
  • Περιμετρικό πλαίσιο νέας σχεδίασης με βάσεις κινητήρα ειδικά σχεδιασμένες για μοτοσυκλέτες Enduro
  • Νέα μπροστινά πιρούνια AOS τύπου YZ250F με μεγαλύτερους εσωτερικούς σωλήνες 25mm
  • Νέο ελαφρύ πίσω αμορτισέρ
  • Ρεζερβουάρ καυσίμου μεγαλύτερης χωρητικότητας 7,9 λίτρων
  • Νέα ποδιά κινητήρα από ρητίνη
  • Νέα υποστηρίγματα μπροστινού άξονα τύπου YZ250F
  • Νέα πιο επίπεδη και χαμηλότερη σέλα τύπου YZ250F
  • Ανθεκτικά, νέα γραφικά με ανάγλυφη υφή και αντοχή στη φθορά

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi
Το Trident αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της Triumph και με την έκδοση «Slipery Sam» αναβιώνει η θρυλική αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ΄70 «Slippery Sam», που βασιζόταν στο Trident 750
Αυξημένες κατά 2,6% ήταν οι πωλήσεων δικύκλων το 2023. Πουλήθηκαν 62,5 εκατομμύρια, ενώ σημειώθηκε πτώση στην κατηγορία των ηλεκτρικών
Μετά την One και την Del Mar, έρχεται η Mulholland που θυμίζει Sportster και είναι κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμα υλικά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.