30.08.2019
Το πολυαναμενόμενο scooter της SYM παρουσιάζεται στα μέσα Οκτωβρίου στους δρόμους της Πορτογαλίας
Σε ενάμιση μήνα Έλληνες και ξένοι δημοσιογράφοι θα οδηγήσουν για πρώτη φορά το δικύλινδρο Maxsym TL465.
To μοντέλο που είδαμε αρχικά στην EICMA του 2017, έχει «ρίζες» στο Maxsym 500 που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2015 στην ίδια έκθεση. Το εντυπωσιακό αλλά «συμβατικό» 500άρι έμεινε στο «συρτάρι» της SYM κάτι που ευτυχώς δεν θα γίνει με το Maxsym TL. Το maxi scooter θα αποτελέσει ένα από τα μοντέλα του 2019 για την ταϊβανέζικη εταιρεία.
Εξαιτίας των «μαζεμένων» διαστάσεων του (μεταξόνιο 1.550mm), το TL θα είναι από τα πιο συμπαγή maxi scooter με χώρο για ένα full face κράνος κάτω από την σέλα.
Ο κινητήρας του είναι δικύλινδρος με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους, υγρόψυκτος, 465 κ.εκ.με απόδοση 40 ίππων στις 7.000 στροφές και μέγιστη ροπή 4,2kgm στις 4.000 σ.α.λ.. Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και υγρό συμπλέκτη που μειώνουν αποτελεσματικά τους κραδασμούς ακόμη και στις χαμηλές ταχύτητες. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο του scooter με αποτέλεσμα η SYM να ισχυρίζεται πως έχει επιτύχει η κατανομή βάρους να είναι στο 50% - 50%. Η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με αλυσίδα και το ψαλίδι είναι αλουμινένιο.
Το μονό αμορτισέρ είναι τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά και εδράζεται πάνω στο πλαίσιο με ένα πρωτοπόρο σύστημα μοχλισμού. Μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι.Τα φρένα αποτελούνται από τρεις κυματιστούς δίσκους. Οι δύο, στο μπροστινό τροχό, συνδυάζονται με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένες και ο μονός στον πίσω τροχό με διέμβολη δαγκάνα.
Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 15 ιντσών. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα 275mm μπροστά με ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες και ένας δίσκος ίδιας διαμέτρου πίσω με υποβοήθηση από σύστημα ABS.
Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου led και η μεγάλη οθόνη του πάνελ οργάνων πλαισιώνεται με πληθώρα ενδείξεων και προειδοποιητικών λυχνιών. Θεωρούμαι σίγουρο πως το νέο μοντέλο της SYM θα διαθέτει σύστημα συνδεσιμότητας με smart phone μέσω blueooth και στην οθόνη θα προβάλλονται πολλές πληροφορίες.
Το τελικό της εξάτμισης είναι μονό και φέρει δύο απολήξεις. Οι καθρέφτες είναι τοποθετημένοι επάνω στο φέρινγκ και όχι στο τιμόνι, ενώ η μεγάλη ζελατίνα υπόσχεται προστασία στον αναβάτη. Ο συνεπιβάτης πατάει επάνω σε προεξοχές της ποδιάς και στηρίζεται σε μεγάλες χειρολαβές.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.