28.08.2019
Η ιταλική εταιρεία μας έχει συνηθίσει σε special εκδόσεις. Αυτήν την φορά δημιούργησε μία για την Unicef
Στόχος ήταν η δημοπράτηση της F3 800 που ήταν βαμμένη στα χρώματα του οργανισμού. Πέραν αυτού δεν έφερε καμία άλλη αλλαγή.
Και τα 110.000 δολάρια που δόθηκαν για την αγορά της από τον ιδιοκτήτη που θέλησε να κρατήσεις την ανωνυμία του δόθηκαν στην Unicef.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.