28.08.2019
Οι αυστριακοί ετοιμάζονται για την νέα εποχή. Η προδιαγραφές Euro5 είναι προ των πυλών και φέρνουν νέα πολυχρηστικά μοντέλα σε κατηγορίες «φωτιά»
Ta Tracer «μοσχοπουλάνε», η BMW ετοιμάζει μεσαίο XR και οι αγοραστές της «υβριδικής» κατηγορίας adventure sport ολοένα αυξάνονται. Οι κατασκευαστές ταυτόχρονα ετοιμάζονται να «υποδεχθούν» τις νέες προδιαγραφές ρύπων και θορύβου που θα ισχύσουν από το 2021. Οπότε αυτά που αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τις επόμενες κινήσεις τους.
Αυτή που δείχνει να ετοιμάζεται πυρετωδώς είναι η KTM. Είδαμε πρόσφατα πως το 1290 Super Adventure ανανεώνεται και ίσως αποτελέσει μοντέλο 2020. Υπάρχουν κατασκοπικές φωτογραφίες ενός Duke που εικάζεται πως φέρει μια ανανεωμένη έκδοση του δικύλινδρου σε σειρά LC8c με 890 κ.εκ. Πάνω σε αυτόν δείχνουν να βασίζονται σύμφωνα με το αυστριακό Motorrad Magazzin και δύο ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες. Ένα supermoto για το οποίο είχαμε γράψει στις 11 Ιουνίου.
Άλλωστε η KTM έχει μακρά παράδοση στην συγκεκριμένη κατηγορία. Τροχοί 17 ιντσών, ψηλό φτερό, νέο ρεζερβουάρ, φρένα Brembo, ο προβολέας σήμα κατατεθέν όλων των νέων μοντέλων, TFT οθόνη. Πιο πίσω τα τμήματα που αποτελείται η μοτοσυκλέτα είναι δανεισμένα από το 790 Adventure.
Τότε οι αυστριακοί συνάδελφοι προέβλεπαν πως εξελίσσεται και ένα δεύτερο μοντέλο που επαναφέρει την KTM σε μια κατηγορία που εμπλουτίζεται συνεχώς. Το νέο SMT θα είναι το adventure sport της εταιρείας και θα βασίζεται και αυτό στο 790 Adventure. Εδώ και λίγες ημέρες οι φωτογραφίες ενός μοντέλου που βρίσκεται υπό εξέλιξη κάνουν το γύρο του διαδικτύου.
Βάζοντάς τα δίπλα – δίπλα παρατηρούμε πως πλαίσιο και ψαλίδι είναι ίδια. Για τα πλαστικά μέρη δεν μπορούμε να πούμε κάτι παραπάνω μιας και τα μοντέλα δεν έχουν την τελική τους μορφή. Φρένα μάλλον θα είναι κοινά, ενώ οι αναρτήσεις της WP θα έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις.
Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ τους, εκτός των μπροστινών φτερών και του προβολέα που στο SMT είναι καμουφλαρισμένος, είναι το ρεζερβουάρ. Στο SMT έχει υιοθετηθεί η λύση του ρεζερβουάρ του 790 adventure, ενώ στο SMC είναι «συμβατικό». Οι αυστριακοί πιθανολογούν πως και στο SMT θα προτιμηθεί η λύση του κλασσικού ρεζερβουάρ, αλλά επειδή η KTM μας έχει συνηθίσεις σε εκπλήξεις είναι πολύ πιθανό να δούμε μια εξίσου ενδιαφέρουσα πρόταση με αυτήν του μεσαίου on off.
Φωτογραφίες: Motorrad Magazzin
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.