31.07.2019
Υπάρχει μία συνεχής ανατροφοδότηση μεταξύ των οδηγών της GasGas και του TXT. Οι οδηγοί παρέχουν την απαραίτητη πληροφορία για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κι αυτή ανταποδίδει με νίκες
Το φυσικό αποτέλεσμα αυτής της σχέσης είναι η θέση του Jeroni Fajardo στο βάθρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Το νέο TXT RACING 2020 είναι η υλοποίηση αυτού του συσχετισμού, στο πιο απαιτητικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα TrialGP, αφού κατασκευάζεται με βάση την εμπειρία από τη μακρόχρονη συμμετοχή στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Trial GP.
Αγωνιστικός Σχεδιασμός - Σύμβολο Ταυτότητας
Το νέο TXT RACING 2020 πηγαίνει σ΄ένα καθαρά αγωνιστικό στυλ, στο οποίο κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα που καθορίζει το σήμα της GasGas. Είναι μία μηχανή με ελκυστική εμφάνιση και DNA GasGas.
Πλαίσιο και Αναρτήσεις
Η νέα διάταξη του κέντρου βάρους επιτρέπει ακόμα καλύτερη πρόσφυση του πίσω τροχού σε συνδυασμό με την άψογη λειτουργία του αμορτισέρ ÖHLINS διπλής ενέργειας, επιτυγχάνοντας έτσι τον έλεγχο της αύξησης μετάδοσης ροπής του πίσω τροχού στο έδαφος ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο ψαλίδι διατηρώντας το ελαφρύ βάρος.
Η αλλαγή στη διάταξη του κέντρου βάρους επέτρεψε και την βελτίωση της εμπρός ανάρτησης που σε συνδυασμό με τη νέα γέφυρα καλαμιών σχηματοποιούν το πιο ευκίνητο και σταθερό Trial της αγοράς.
Ο Κινητήρας: DNA GasGas
Νέοι δίσκοι συμπλέκτη από KEVLAR με δυνατότητα μεταβλητής προφόρτισης στο ελατήριο του συμπλέκτη (χτένι καμπάνας), έτσι ώστε ο αναβάτης να μπορεί να το ρυθμίζει σύμφωνα με τον τύπο εδάφους και το επίπεδο οδήγησης που επιθυμεί. Νέο καπάκι δίσκων συμπλέκτη.
Μεγαλύτερη ευαισθησία στις χαμηλές στροφές του κινητήρα επιτεύχθηκε χάρη στο νέο τελικό εξάτμισης βελτιώνοντας και τον ήχο του νέου TXT.
Ο επανασχεδιασμένος στρόφαλος βοηθάει στην ακόμα καλύτερη καύση με αποτέλεσμα τη μέγιστη ροπή του κινητήρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.